Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر چهارشنبه در نشست با معاون خبر صداوسیمای بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران نقش و جایگاه مهمی در جامعه دارند و به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان محسوب می‌شود.

وی خواستار نگاه ویژه به رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای شد و بیان کرد: باید به خبرنگاران به‌عنوان نماینده افکار عمومی نگریسته و جایگاه رسانه‌ها به‌عنوان زبان گویای مردم حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهربا قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان معاون پنجم استاندار محسوب می‌شوند چراکه می‌توانند نقش مؤثر در توسعه استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، مسئولان استان را در پیمودن مسیر توسعه همراهی کنند افزود: رسانه‌ها با نقد سازنده خود می‌توانند به بهبود امور کمک کنند.

محمدی‌زاده با تأکید بر بکارگیری خبرنگاران آزاد از سوی صاحبان صنایع و شرکت‌های خصوصی افزود: صاحبان صنایع، سرمایه، مدیران شرکت‌های خصوصی و پتروشیمی‌ها و فعالان حوزه اقتصاد و تجارت نسبت به بکارگیری جوانان فعال در حوزه رسانه اقدام و از توانمندی آنان در آن دستگاه استفاده کنند.

وی به موضوع برخورد با محمد هادی حاجی‌زاده خبرنگار صداوسیمای بوشهر نیز اشاره و از وی دلجویی کرد.

کد خبر 5432136

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر احمد محمدی زاده استانداری بوشهر خبرنگار ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا گرگان شیراز عکس استانها بارش باران سنندج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به ظرفیت مهم دریاچه گیلارلو این شهرستان در راستای جذب گردشگر اظهار کرد: فرمانداری شهرستان باید با همکاری سایر نهادهای دولتی یک جشنواره بزرگ در راستای معرفی این ظرفیت بزرگ برنامه‌ریزی و تدوین کند.

وی با بیان اینکه جشنواره‌ها نقش مهمی در دیده شدن و جذب سرمایه‌گذار برای منطقه دارند، افزود: لازم است که در شهرستان گرمی نیز جشنواره‌هایی برای معرفی ظرفیت‌های منطقه تعریف شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان کرد: همچنین لازم است که از اعتبارات شهرستانی برای آموزش صنایع‌دستی، تولید محتوا برای معرفی ظرفیت‌ها و کاوش محوطه «تپه دیگه‌ور» نیز اعتبار تخصیص پیدا کند تا بتوانیم اقدامات مهمی را در این شهرستان انجام دهیم.

محمدی ادیب خاطرنشان کرد: حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی باید جز اولویت‌های اول در شهرستان گرمی باشد و اعتبارات ویژه برای این حوزه تخصیص داده شود.

کد خبر 6097075

دیگر خبرها

  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • استان بوشهر از مزیت‌های اقتصاد دریایی بهره‌مند می‌شود
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شد
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند