Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:22:37 GMT

ساخت مسکن محرومان در برنامه ۱۴۰۱ بنیاد مسکن است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۲۷۹۶

ساخت مسکن محرومان در برنامه ۱۴۰۱ بنیاد مسکن است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، روز چهارشنبه در بازدید از پروژه های مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان اشکذر از ۲ برابر شدن وام مقاوم سازی مسکن روستایی و واحدهای مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت خبر داد و اظهار داشت: این میزان تسهیلات از ۱۰۰ به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و بر اساس مصوبه مورد تایید رئیس جمهور و ابلاغ شورای عالی مسکن، این مبلغ با سود پنج درصد، ضمانت زنجیره ای سه نفری و با بازپرداخت ۲۰ ساله در اختیار متقاضیان گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دولت سیزدهم در این مورد اهتمام ویژه ای دارد و شخص رئیس جمهور هم از این مصوبه حمایت و پشتیبانی کرده است.

رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا سال ۱۴۱۰ شمسی هیچ مسکن غیرمقاوم روستایی در کشور نخواهیم داشت و جشن مقاوم‌سازی بناها در این سال برگزار می شود.

روحانی نژاد ادامه داد: در حوزه عمران روستایی و نوسازی و مقاوم سازی بناها در روستاها اقدام های بسیار چشمگیری صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای مسکونی و طرح اقدام ملی مسکن یزد افزود: بنیاد مسکن استان در اجرای این قبیل طرح ها در کشور پیشرو است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن عنوان کرد: این نهاد در رابطه با مسکن محرومان با توجه به پروژه‌های عمران روستایی تلاش‌ها دارد که می‌توان به طرح‌های هادی روستایی، سنددار کردن زمین های این مناطق، بهسازی، مقاوم سازی و احداث مسکن بادوام روستاها با وام بلاعوض اشاره کرد.

کد خبر 5432155

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حسین روحانی نژاد ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز بارش برف واکسن کرونا گرگان شیراز عکس استانها بارش باران سنندج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز بنیاد مسکن مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳