Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که اگر قرار است ماجدی در فدراسیون بماند امیدوارم شرایط به صورتی رقم بخورد که تمام تصمیمات فوتبالی باشد؛ گفت: دوست داریم که میرشاد ماجدی موفق باشد، چون از بدنه فوتبال است و درد فوتبال را می‌داند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم فولاد و نفت مسجدسلیمان با حساب ۲ بر صفر به سود شاگردان نکونام به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نکونام در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: شناخت کاملی از نفت مسجدسلیمان داشتیم و به نظرم بازی این تیم مقابل فولاد بهترین بازی آن‌ها بود و خیلی خوب بازی کردند و ما را سورپرایز کردند و توانستند در نیمه اول مقابل ما مقاومت کنند. البته اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم خیلی زود به گل برسیم و دو سه موقعیت خوب از دست دادیم. نفت خوب فوتبال بازی کرد و ضد فوتبال بازی نکرد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. فکر نمی‌کردم بازی برای ما سخت شود اما نشان دادند تیم قابل احترامی هستند.

او افزود: تیم ما نیز در نیمه اول بازی را خوب شروع کرد و می‌توانستیم زودتر به گل برسیم اما تمرکز نداشتیم و کمی در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم و این نیمه را با یک گل به پایان رساندیم. در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم بازهم به گل رسیدیم. به مردم اهواز و بازیکنانم تبریک می‌گویم واقعا زحمت کشیدند و کیفیت خود را نشان می‌دهند. هر روز باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم تا در لیگ و آسیا موفق باشیم که این کار من و تیمم را سخت می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید با تمرکز بازی کنیم و بازیکنانی که به تازگی جذب کرده‌ایم در کنار بازیکنانی که داشتیم یک پازل تکمیل شده داریم و بهتر هم خواهد شد. از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه و مدیرعامل شرکت فولاد که در نقل و انتقالات زحمت کشیدند تا بازیکن بگیریم، تشکر می‌کنم. این بازیکنان بهترین هستند و هر چه پیش برویم کیفیت آن‌ها را می‌بینید و سایر نفرات هم قبلا شایستگی‌شان را نشان داده‌اند و باید ادامه دهند تا کنار هم موفق باشند. همه سرباز فولاد هستیم و باید تمرکز بگذاریم تا موفق باشیم.

وی درباره تغییرات در فدراسیون نیز عنوان کرد: من کاری به تغییر و تحولات قبل ندارم اما امیدوارم فوتبال رو به جلو حرکت کند و این برای من و تیمم و برای همه فوتبالیست‌ها خوب است. کسانی که مدیریت فوتبالی داشته‌اند و در این فوتبال توانسته‌اند کاری انجام دهند کسانی بودند که در بدنه فوتبال بودند. برای آمدن میرشاد ماجدی خوشحالیم، مثل زمانی که دادکان بود و وجود او نعمت بود. امیدواریم فوتبال رو به جلو حرکت کند. ماجدی را سال‌هاست که می‌شناسیم و کار مدیریت انجام داده است و رشد کرده است و اگر قرار است در فدراسیون بماند که دوست داریم بماند، امیدوارم شرایط به صورتی رقم بخورد که تمام تصمیمات فوتبالی باشد. فدراسیون همه کاره فوتبال است و دوست داریم که میرشاد ماجدی موفق باشد، چون از بدنه فوتبال است و درد فوتبال را می‌داند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال فولاد خوزستان جواد نكونام استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است