Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس مشاهدات خبرنگار اعزامی ایرنا به وین، تحرکات امنیتی مقابل هتل ایمپریال، محل استقرار هیات آمریکایی در وین در ساعات اخیر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، علاوه بر خودروهای سفارت آمریکا، خودروی پیشران پلیس و تعدادی مامور امنیتی هم مقابل ایمپریال مستقر هستند. افراد آشنا با فضای مذاکرات می‌گویند که استقرار خودروی پیشران پلیس نشانگر حضور مقام عالیرتبه در ساختمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لحظاتی پیش هم رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران پس از برگزاری جلسات با روسای هیات‌های گروه ۱+۴ در هتل ماریوت که فاصله چندانی تا امیپریال ندارد، وارد ساختمان شد.

تا زمان انتشار این خبر، اطلاعات دیگری درباره کیفیت تحولات داخل هتل در دست نیست. این درحالیست که برخی حرف و حدیث‌ها درباره احتمال بازگشت علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران به تهران برای انجام مشورت‌های سیاسی توسط برخی رسانه‌ها مطرح است. هنوز این خبر به صورت رسمی تائید نشده است.

مذاکرات رفع تحریم‌ها این روزها به مرحله‌ای رسیده که موفقیت یا شکست آن صرفا به تصمیمات سیاسی طرف‌های غربی بستگی دارد. اگر طرف‌های غربی تصمیمات لازمی را که به آن آگاه هستند، اتخاذ نمایند، می‌توان چند موضوع باقی‌مانده را حل کرده و ظرف چند روز به توافق نهایی دست یافت.

دقایقی پیش استفنی القاق رئیس هیات مذاکره کننده انگلیس در حساب توئیتری خود نوشت که تلاش ها برای حل موضوعات باقی مانده جریان دارد.

باقری هم هفته پیش با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: بعد از هفته‌ها مذاکرات فشرده، بیش از هر زمان به توافق نزدیک شده‌ایم اما تا وقتی درباره همه‌چیز توافق نشده باشد، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

وی با بیان اینکه «واقع‌بینی، خودداری از زیاده‌خواهی و توجه به تجربه ۴ سال گذشته لازمه تحقق این هدف است» افزود: زمان تصمیم‌گیری طرف‌های مذاکراتی ما فرا رسیده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت برجام وین تحریم آمریکا رابرت مالی علی باقری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره از برگزاری تظاهرات اعتراضی با حضور خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، معترضان صهیونیست اعلام کردند که مقامات رژیم صهیونیستی باید آزاد سازی اسرا نزد نیروهای مقاومت در غزه را در اولویت قرار دهند.

این تظاهرات همزمان با نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برگزار شد. معترضان خیابان اصلی کنار ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را بستند.

این در حالی است که بسیاری از اعضای خانواده‌های اسرای مذکور طی روزهای گذشته اعلام کرده بودند که مقامات صهیونیست به ویژه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی به آزاد سازی اسرا نمی‌دهند.

از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون ده‌ها تظاهرات از سوی خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان‌های وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی برگزار شده است. معترضان پیشتر نیز با سر دادن شعارهایی علیه اعضای کابینه نتانیاهو از عملکرد وی در قبال جنگ در غزه انتقاد کرده بودند.

کد خبر 6095310

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • آکسیوس: توافق حماس و اسرائیل تنها امید بایدن است
  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • هشدار دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان
  • دانشگاه کلمبیا درباره احتمال اخراج دانشجویان هشدار داد
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند