Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی تیمش با فولاد خوزستان اظهار داشت: قرار نیست تمام امتیازات را بگیریم و قهرمان شویم. باید تلاش می‌کنیم از جمع ۲ تیم انتهای جدول جدا شویم و در لیگ برتر بمانیم.

نفت مسجد سلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب فولاد خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت مسجد سلیمان از زمانی که محمود فکری هدایت این تیم را برعهده گرفته، متحمل ۴ شکست پیاپی شده است. نفت مسجد سلیمان با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و در صورتی که نتواند جایگاهش در جدول را ارتقا دهد، به لیگ یک سقوط می‌کند.

بیشتر بخوانید

فولاد ۲ - نفت مسجد سلیمان صفر/ چهارمین شکست پیاپی نفت با فکری در دربی خوزستان رقم خورد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه نفت مسجد سلیمان باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم

به گزارش ورزش سه، ماشین گلزنی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت‌های آسیا که تا پیش از فینال رقابت‌ها موفق به زدن هفت گل شده است و با اختلاف در صدر جدول گلزنان جای دارد، پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و ازبکستان که با صعود ملی‌پوشان به فینال همراه بود، به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد‌.‌

سعید احمدعباسی در نشست خبری پس از دیدار با ازبکستان به خبرنگاران گفت:  تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

 تیم ملی فوتسال ایران روز یک شنبه و از ساعت 14:30 به وقت تهران در فینال جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند میزبان خواهد رفت

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!