Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربیان فولاد و نفت مسجدسلیمان بعد از بازی هفته نوزدهم که با برتری فولاد به پایان رسید، در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد  پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری ظهار داشت: شناخت کاملی از حریف داشتیم و بازی‌های آنها را آنالیز کرده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بهترین بازی خود را ارائه کردند. شکل فوتبال آنها خوب بود و مقاومت خوبی مقابل ما داشتند. اگر دقت می‌کردیم زودتر به گل می‌رسیدیم. آنها اصلاً ضدفوتبال بازی نکردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. فکر نمی کردم بازی اینقدر سخت باشد. نفت تیم قابل احترامی است، اما ما هم در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: نیمه اول یک گل زدیم و در نیمه دوم هم گل دوم را زدیم و موقعیت های بیشتری برای زدن گل داشتیم. خدا را شکر که بردیم و این برد را به مردم تبریک می‌گویم. کیفیت بازیکنان هر روز بهتر می‌شود و باید خودمان را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنیم.

نکونام درمورد بازیکنان جدید و عملکرد آنها خاطرنشان کرد: وقتی دو گل از حریف پیش می‌افتیم این موضوع روی ذهنیت بازیکنان تاثیر دارد. نکته مهم این است که بازیکنان جدید ما با توجه به زحمتی که بازیکنان سال قبل کشیده‌اند که البته از آنها تشکر هم می‌کنم، عملکرد خوبی داشتند. از اعضای هیأت مدیره و مدیریت شرکت فولاد هم تشکر می‌کنم که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظرمان را جذب کرده‌ایم. بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند و این موضوع را قبلاً هم گفته بودم که آنها از بهترین‌ها هستند، اما حالا همه باید کمک کنند تا تیم موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص تغییراتی که در فدراسیون فوتبال ایجاد شده است، تصریح کرد: به عنوان کسی که در فوتبال هستم فقط می‌توانم نظرم را بگویم. کاری به تغییرات و اینکه عزیزی‌خادم چه کاری کرده و چه کاری نکرده ندارم، اما امیدوارم فوتبال ما رو به جلو حرکت کند، چون اگر اینگونه شود برای همه خوب است.

نکونام افزود: تجربه نشان داده کسانی که مدیریت فوتبالی داشته‌اند و توانسته‌اند کاری بکنند در بدنه فوتبال بوده‌اند. ماجدی آمده و همه ما خوشحال هستیم، چون او هم مثل دادکان فوتبالی است. امیدوارم فوتبال ما رو به جلو حرکت کند. ماجدی را سال‌های زیادی است که می‌شناسیم؛ او رشد کرده و اگر قرار است در فدراسیون بماند که دوست داریم بماند امیدوارم تمام تصمیمات فوتبالی باشد. فدراسیون همه کاره فوتبال است و دوست داریم که میرشاد ماجدی عزیز موفق باشد، چون از بدنه فوتبال است و درد فوتبال را می‌داند.

*فکری: قرار نیست قهرمان شویم!
محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: به تیم فولاد تبریک می‌گویم. درمورد بازی امروز باید بگویم بازی جانداری و خوبی بود. بازیکنان جدید خود را در اختیار داشتیم. نیمه اول هم بازی بهتری نسبت به گذشته ارائه کردیم. قبلاً هم گفته‌ام که قرار نیست ما همه امتیازها را بگیریم و قهرمان شده یا سهمیه آسیا بگیریم. باید تلاش کنیم از دو تیم آخر جدول بودن جدا شویم.

وی خاطرنشان کرد: بازیکنانم امروز میل خواستن داشتند. دست‌مان هم برای ترکیب اصلی باز شده است. فکر می کنم در بازی‌های آینده بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم و از این رتبه بالا برویم.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بازیکنان جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت: با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید احمدعباسی بهترین بازیکن مسابقه ایران و ازبکستان در نشست مطبوعاتی پس از بازی نیمه نهایی جام ملت های ۲۰۲۴ فوتیال آسیا گفت: تیم ما تغییرات زیادی کرده است و بعضی بازیکنانمان برای نخستین بار در چنین تورنمنتی بازی می‌کنند، شاید همین باعث شد عملکرد مورد نظرمان را نداشته باشیم.

وی گفت: مهم این است که الان در فینالیم و آماده یک مسابقه تمام عیار. با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینحاییم تا قهرمان شویم و خوشحالیم که روبروی تماشاگران بازی می‌کنیم. 

احمدعباسی افزود: به امید خدا قهرمان می‌شویم چون هدفمان این است که مردممان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم / آماده یک مسابقه تمام عیار هستیم
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال