Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:18:28 GMT

استعدادهای ورزشی والیبال شناسی شود

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۳۵۴۹

استعدادهای ورزشی والیبال شناسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  محمدرضا داورزنی امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیات والیبال استان در سنندج، اظهار کرد: کردستان جزو استان‌های زرخیز ماست و استعدادهای خوبی در این استان وجود دارد.

وی ورزش والیبال را جزو بهترین رشته‌های ورزشی جهان دانست و گفت: این ورژش مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزنی همچنین افزود: والیبال به عنوان رشته خانوادگی در کشور علاقه‌مندان زیادی دارد.

به گفته وی، تعداد زیادی از بانوان و آقایان علاقه‌مند به این ورزش در استان فعالیت دارند.

رئیس فدراسیون والیبال بر کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی در شهرستان‌ها و روستاهای استان تاکید و اظهار کرد: از آنجا که بسیاری از قهرمانان ورزشی از شهرستان‌ها و روستاهای کشور است در این راستا رئیس هیات والیبال موظف است از نوجوان ورزشکار در بخش‌های مختلف استان حمایت کند و توجه ویژه‌ای به شهرستان‌ها داشته باشد.

داورزنی بانوان و نوجوانان را از ظرفیت‌های ارزشمند استان دانست و گفت: شرایط و بستر رشد و بالندگی استعدادهای ورزشی این قشر از جامعه باید مهیا شود.

وی با بیان اینکه ایجاد خانه والیبال دغدغه هیات والیبال استان است تصریح کرد: این مهم را با جدیت بیشتری در فدراسیون پیگیری خواهم کرد.

به گفته داورزنی، تیم راه‌یاب ملل فرصت خوبی برای رشد و توسعه ورزش والیبال است شرایط برای حضور این تیم در لیگ باید فراهم شود.

وی با بیان اینکه کردستان از نبود اسپانسر و  نبود حمایت های اقتصادی بخش خصوصی رنج می‌برد، بر سرمایه‌گذاری روی رده‌های جوان استان تاکید کرد.

وی پیشرفت ورزش والیبال را نیازمند حمایت ورزشکاران و هیات والیبال استان دانست.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه کردستان استان توریستی و تاریخی است تصریح کرد: برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی کردستان می تواند شرایط خوبی برای تیم‌ها و شرکت‌کننده‌ها فراهم کند.

وی یادآور شد: سال گذشته علیرغم شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی ۷۴۵ مسابقه در کشور برگزار شده است.

نبود سالن والیبال در کردستان مشکل اصلی هیات والیبال است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: نبود سالن والیبال مهم‌ترین مشکل والیبال استان است.

حامد جولایی ظهر اظهار کرد: اکثر هیات.های ورزشی در استان با مشکل نبود سالن ورزشی مواجه هستند.

وی یادآور شد: اداره کل ورزش و جوانان در راستای اختصاص خانه ورزشی خاص رشته های ورزشی تلاش می‌کند.

وی بر تعامل و‌ ارتباط دوسویه هیات والیبال با نهاد آموزش و پرورش،دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: توسعه والیبال در شهرستان‌های مختلف نیازمند همکاری بخش های مختلف با هیات است‌.

جواایی رشد و تعالی ورزش والیبال را نیازمند حمایت از این رشته ورزشی دانست و گفت: رئیس هیات والیبال باید در راستای جذب اسپانسر ورزشی و برگزاری لیگ در استان تلاش کند.

بیش از سه هزار بازیکن سازمان یافته در رشته والیبال فعالیت دارند

رئیس هیات والیبال استان کردستان گفت: تعداد سه هزار و ۳۵۲ بازیکن سازمان یافته در رشته والیبال فعالیت دارند که از این تعداد را هزار و ۸۰۰ نفر آقایان تشکیل می دهند‌

امید مهتاب توسعه والیبال محلات، توسعه باشگاه.های خصوصی، برگزاری دوره های دانش افزایی داوری و برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مختلف را جزو اهداف و برنامه‌های خود در راستای پیشرفت والیبال عنوان کرد.

وی بر کشف و شناسایی استعدادهای ورزشی در رشته والیبال تاکید کرد و افزود: در این راستا و بمنظور دستیابی به اهداف خود تعامل و ارتباط با آموزش و پروزش را دنبال خواهم کرد.

به گفته مهناب، هم اکنون تعداد ۱۰ بازیکن سطح بالا در استان فعالیت دارند، ۱۷ مربی بین‌المللی، یک داور بین‌المللی ۱۵ داور ملی و چهار مدرس بین‌المللی در رشته والیبال در استان فعالیت دارند.

 در این مجمع انتخابات هیات والیبال استان، امید مهتاب با کسب ۲۲ رای ماخوذه به مدت چهارسال به عنوان رئیس هیات والیبال استان انتخاب شد.
فاطمه معتقدی با کسب ۱۹ رای از ۲۲ رای به عنوان نائب رئیس والیبال بانوان استان انتخاب شد، همچنین سید علی علوی با کسب ۱۸ رای به عنوان خزانه دار و‌ امین ساعدی‌نیا با کسب ۱۴ رای به عنوان عضو هیات رئیسه والیبال آقایان و مهرزاد بایزیدنژاد با کسب ۱۵ رای به عنوان عضو هیات رئیسه والیبال بانوان استان انتخاب شدند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال کردستان انتخابات داورزنی هیات والیبال استان رئیس هیات والیبال استعدادهای ورزشی هیات والیبال رشته والیبال ورزش والیبال فعالیت دارند رای به عنوان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود

 علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران در نشست هم اندیشی و تبادل نظر سازمان بازرسی با قضات دادگستری استان تهران که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در این سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه مبارزه با فساد از جمله مطالبات مهم مقام معظم رهبری در تمامی ادوار قوه قضاییه بوده است، گفت: مقوله مبارزه با فساد و برخورد با مفسد به عنوان یکی از برنامه‌های تحولی قوه قضاییه همواره مورد تاکید این قوه است.

وی با تشریح نقش مهم سازمان بازرسی کل کشور در راستای مبارزه با فساد بیان کرد: بدون شک این سازمان به عنوان یک دستگاه نظارتی عام الشمول، با دارا بودن اختیارات وسیع قانونی یک دستگاه تخصصی برای مبارزه با فساد محسوب می‌شود که وظیفه سنگین و دشواری را برعهده دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: سازمان بازرسی نقش اساسی و کاملی را هم در صیانت و پیشگیری از آسیب دستگاه‌ها و نهاد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده دارد و هم اینکه برای آسیب شناسی تخلفات دستگاه‌ها و مسئولان به واسطه امانتی که به آنها سپرده شده، جایگاه حایز اهمیتی دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در راستای مبارزه با فساد در تمامی دوره‌ها به ویژه چند سال اخیر اظهار کرد: گزارش‌های حرفه‌ای ارسالی سازمان بازرسی کل کشور به دادگستری استان تهران حاکی از آن است که امروز این سازمان مهم، به نقش نظارتی خود در راستای صیانت از نظام و عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای جامه عمل پوشانده است.

وی با یادآوری دو وظیفه مهم سازمان بازرسی کل کشور بیان کرد: این سازمان، حسب قانون ماموریت نظارت دارد تا هم قوانین به نحو صحیح در تمامی دستگاه‌ها اجرا شود و هم حسن جریان امور نیز نظارت داشته باشد.

القاصی با تاکید بر اینکه برای تحقق این دو وظیفه مهم قوانین متعددی به عنوان ابزار در اختیار این سازمان قرار دارد، یادآور شد: برای اثربخشی بیشتر گزارشات سازمان بازرسی کل کشور نقش دادسرا و دادگاه بسیار مهم است بر همین اساس گزارشات این سازمان باید در زمان مناسب و کوتاه منتهی به احکام متقن؛ عادلانه و بازدارنده شود چراکه نتیجه آن کارآمدی نظام و صیانت از همه دستگاه‌ها را به همراه دارد.

وی هماهنگی و همکاری بین مجموعه دادگستری استان تهران و سازمان بازرسی را یک تکلیف مهم دانست و ادامه داد: معمولا گزارشات سازمان بازرسی به تمامی شعبه‌های دادگستری ارجاع نمی‌شود و در مجتمع‌های تخصصی توسط قضات توانمند و حساس به مقوله فساد رسیدگی می‌شود و طبیعی است که اگر این تعاملات همه جانبه باشد نتایج بهتری حاصل خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران توصیه‌هایی را نیز برای نیل به اهداف مورد نظر در مقوله مبارزه با فساد و گزارش‌های سازمان بازرسی مطرح کرد و گفت: بخش عمده‌ای از گزارشات سازمان بازرسی مرتبط به مفاسد اقتصادی است که لازم است در این خصوص دو مقوله کارشناسی و حسابرسی مالی اشخاص به طور ویژه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

القاصی همچنین توصیه کرد که گزارشات ارسالی از سازمان بازرسی جامع، کامل، مستدل و متقن باشد به گونه‌ای که از حیث دارابودن مستندات و اتقان شبیه کیفرخواست برای دادگستری را داشته باشد.

وی از رئیس سازمان بازرسی کل کشور خواست که نماینده ویژه‌ای را برای پیگیری گزارشات ارسالی این سازمان به دادگستری استان تهران معرفی کند و گفت: به طور حتم مطالبه گری و پیگیری سازمان بازرسی از مجموعه قضایی، کاهش اطاله دادرسی را به همراه دارد.

رئیس کل دادگستری استان تهران همچنین با اشاره به حساسیت مجموعه قضایی استان تهران نسبت به تضییع حقوق بیت المال، برای پیگیری موضوعات و همچنین هماهنگی بیشتر با بازرسی اعلام آمادگی و اظهار کرد: در این راستا باید کارگروه مشترکی بین سازمان بازرسی و دادگستری استان تشکیل تا نتایج مطلوب تری حاصل شود.

القاصی خواستار آسیب شناسی موضوعات در روند رسیدگی به گزارشات ارسالی و همچنین موضوعات مطرح شده سازمان بازرسی از سوی کارگروه مشترک این دو مجموعه شد. 

علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز در این نشست به طرح موضوعاتی پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود