Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@04:25:26 GMT

پیروزی تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل هراز آمل

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۳۶۲۶

پیروزی تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل هراز آمل

به گزارش خبرگزاری مهر، دور رفت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (چهارشنبه چهارم اسفند) به پایان رسید. در آخرین دیدار دور رفت تیم‌های لبنیات هراز آمل و فولاد سیرجان ایرانیان (مدافع عنوان قهرمانی) به مصاف یکدیگر رفتند.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان در این مسابقه که به مدت ۱۲۶ دقیقه طول کشید، سه بر یک به پیروزی رسیدند تا گام بلندی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی برداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم لبنیات هراز آمل که در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را واگذار کرد تا امیدش برای بقا در این رقابت‌ها به نتیجه دیدارهای دوم (ششم اسفند) و سوم (هشتم اسفند) باشد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی (۱۸ برد و ۵۲ امتیاز) مرحله گروهی را تمام کردند.

فولاد سیرجان ایرانیان نیز با ۱۳ برد و ۳۸ امتیاز به عنوان تیم هفتم جدول به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

نتیجه دو دیدار دور مقدماتی دو تیم در هفته‌های یازدهم و بیست‌وچهارم به سود آملی‌ها تمام شد و فولاد سیرجان در بازی امروز یکی از ناکامی‌ها را جبران کرد.

بهرام سلیمانی و مسعود قاری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند. مسعود ذوقی، محمد عشق‌دوست و مسعود یزدان‌پناه به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.
در ست چهارم این مسابقه علی یوسف‌پور از تیم فولاد سیرجان و رضا قرا از تیم لبنیات هراز آمل از داور اول کارت زرد دریافت کردند.

بدین ترتیب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی با پیروزی تیم‌های پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مقاومت شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید.
برنامه دور برگشت این مرحله که از فردا (پنج‌شنبه پنجم اسفند) شروع می‌شود به قرار زیر است:

پنج‌شنبه پنجم اسفند

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: پاس گرگان – فولاد مبارکه سپاهان اصفهان

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: شهرداری ارومیه – پیکان تهران

جمعه ۶ اسفندماه

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل

ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه: مس رفسنجان – مقاومت شهداب یزد

کد خبر 5432216 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال فولاد سیرجان سعید رضایی والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز والیبال تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال یحیی گل محمدی کشتی فرنگی تکواندو مارک ویلموتس کشتی آزاد فوتسال فولاد سیرجان ایرانیان لبنیات هراز آمل ۳۰ دقیقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا وسیما، در پایان دور سوم مرحله گروهی مسابقات لیگ ملی بسکتبال آقایان ایران ۸ تیم به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کردند.   کاله تهران و نخلستان جم تهران از گروه Q، شهرداری گنبد و هیرکان رشت از گروه R، مس شهربابک و گاز تهران از گروه S و شوان گروه پارسه گرمسار و پتروپالایش اصفهان از گروه T به این مرحله صعود کردند.   گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی آقایان ایران به شرح زیر است:   گروه X: شهرداری گنبد  نخلستان جم تهران شوان گروه پارسه گاز تهران   گروه W: کاله تهران  هیرکان رشت ­مس شهر بابک پترو پالایش اصفهان  

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن
  • ارتش یمن آغاز مرحله چهارم عملیات خود را اعلام کرد