Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت خزانه‌داری آمریکا از تحریم ۳ شخص حقیقی، ۹ شرکت و یک کشتی تجاری به بهانه آنچه مشارکت در تأمین مالی انصارالله یمن خوانده شده است، خبر داد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز چهارشنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نام 3 شخص حقیقی، 9 شرکت و یک کشتی تجاری به دلیل ارتباط مالی با انصارالله یمن به فهرست اشخاص و نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به شمار می‌رود، افزوده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین اشخاص تحریم شده نام دو شهروند غیریمنی (یک تبعه امارات و یک تبعه یونان) دیده می‌شود.

شرکت‌های تحریم‌ شده نیز از کشورهای یمن، ترکیه و امارات هستند و کشتی تحریم شده نیز با پرچم سنت‌کیتس و نویس تردد می‌کند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا می‌کند که اشخاص حقیقی و حقوقی تحریم شده اعضای یک شبکه هستند و در تأمین مالی انصارالله یمن نقش مهمی ایفا می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: انصارالله یمن آمریکا تحریم انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • معامله نخستین گواهی سپرده سکه صادره خزانه بورس کالا
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور و محرومیت بروکس
  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • معادله تورمی بازدهی سهام