Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی آن روزهای توپچی‌ها، اشتیاق زیادی برای رسیدن هر چه سریع‌تر به تمرین تیمش داشت!

آندره سانتوس مدافع چپ پیشین آرسنال، خاطره جالبی از دستگیر شدنش در راه رسیدن به زمین تمرین آرسنال به خاطر سرعت غیر مجاز تعریف کرده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از Sport Witness، سانتوس در سال ۲۰۱۱ در انتقالی ۵ میلیون پوندی از فنرباحچه به آرسنال پیوست و قبل از جدایی از این باشگاه در ژانویه ۲۰۱۳، طی ۳۳ بازی ۳ بار هم موفق به گلزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانتوس خاطره‌ای به یادماندنی از روز قبل از اولین هفته لیگ برتر به یاد دارد. 

آن روز در راه زمین تمرین بودم و بزرگراهی به اسم M25 در مسیر من وجود داشت. من که آن روزها در انگلیس تازه وارد بودم، سوار بر مازراتی پیش خودم فکر کردم: «این مسیر را امتحان می‌کنم». صدای موسیقی هم بلند بود. پلیس به من فرمان توقف داد و من متوجه آن نشدم. پس از ورود به بزرگراه، جاده را در هم شکستم! محدودیت سرعت ۱۱۰ کیلومتر بود ولی من با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت در حال حرکت بودم! سپس وقتی به سه راهه زمین تمرین رسیدم، کنار زدم و دو خودروی پلیس جلوی من ایستادند و دیگری از پشت نزدیک شد. 

سانتوس ادامه می‌دهد:

 به من گفتند پیاده شو و من هم همین کار را کردم. در آن زمان حتی نمی‌توانستم انگلیسی صحبت کنم. صدای موسیقی هم بسیار بلند بود. من گفتم مجرم نیستم و آن‌ها مرا تفتیش بدنی کردند. ژیرو و آرتتا در مسیر رسیدن به زمین تمرین مرا دیدند و پرسیدند: «چه کار کردی؟». من فقط به کمک یک پرتغالی زبان نیاز داشتم. سئو خوزه پرتغالی که در کمپ تمرینی باشگاه کار می‌کرد، سراغ من آمد و به من کمک کرد. پلیس مرا دستگیر کرد و پس از دستبند زدن، سوار ون شدم. گفتند کسی باید سراغ خودروی من بیاید چون قرار است مرا به اداره پلیس ببرند. بدین ترتیب یک روز قبل از بازی اول فصل جدید لیگ برتر دستگیر شدم! من که قرار بود در ترکیب اصلی تیم باشم، از ساعت ۹ صبح تا ۷ بعد از ظهر در بازداشت بودم. 

اخبار داغ 

پیشنهاد مالی وسوسه انگیز برای محمد ربیعی / ماجراجویی مس رفسنجان نیمه کاره می ماند؟ استقلال چطور رضایتنامه عارف آقاسی را صادر کرد؟ فران تورس: می توانم با هالند و ام باپه رقابت کنم تیم منتخب پرتغالی‌های تاریخ لیگ برتر از نگاه برناردو سیلوا 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زمین تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • اوسمار برای شاگردانش جلسه فنی گذاشت
  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر