Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست بهزیستی لرستان گفت: سهمیه سه درصد جذب و استخدام معلولین در دستگاه‌های دولتی تکلیف مدیران است.

همایون عمودی زاده در دیدار با امام‌جمعه الیگودرز و پرسنل بهزیستی این شهرستان با بیان اینکه دیدار چهره به چهره با پرسنل علاوه بر تعامل و هم‌اندیشی سبب به وجود آمدن صمیمیت و صداقت در راستای انجام امورات محوله سازمانی خواهد شد، اظهار کرد: رفع مشکلات همکاران و جامعه هدف یکی از رویکردهای جدی است و با ادامه این روند می‌توانیم مسائل و مشکلات پیش‌روی کارکنان و مددجویان را بهتر درک کنیم و با بارش افکار مثبت مشکلات را از پیش‌رو برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مناسب‌سازی ابنیه و معابر عمومی باستناد به قانون جامع حمایت از حقوق معلولین و مطالبه به حق جامعه هدف، باید به صورت جدی و ویژه در دستور کار مدیران شهرستان‌ها قرار گیرد، گفت: یکی دیگر از مطالبات قانونی مددجویان سهمیه سه درصد جذب و استخدام  معلولین در دستگاه‌های دولتی است که به عنوان تکلیف مدیران شهرستانی مطرح و در این خصوص گام‌های عملیاتی مطالبه‌گری ابلاغ  خواهد شد.

سرپرست بهزیستی لرستان بر مطالبه گری و بهره مندی جمعیت هدف از تسهیلات اشتغال توسط مدیران شهرستانی و نیز آسیب شناسی و برنامه ریزی پیشگیرانه و کنترل آسیب‌های اجتماعی با رویکرد شناسایی و رصد  آسیب‌های نوظهور به منظور اندیشیدن تدابیر هوشمندانه بر اساس ظرفیت‌های بومی جهت پیشگیری و کاهش سرعت این آسیب‌ها در جامعه تاکید کرد.

در ادامه این دیدار امام جمعه الیگودرز ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و پرسنل بهزیستی در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر و محرومیت‌زدایی تصریح کرد: رشد و توسعه هر جامعه متناسب با بکارگیری توان موجود در آن جامعه بوده که یکی از راه‌های تحقق آن، تأمین بستری مناسب برای حضور فعال همه افراد جامعه و ایجاد فرصت‌های مساوی برای اقشار مختلف از جمله سالمندان معلولین و جانبازان در دسترسی آسان است.

حجت الاسلام والمسلمین سرلک  بر مناسب‌سازی بناها و مراکز خدمات عمومی، معابر شهری، مراکز اداری، تفریحی و ورزشی و وسائط نقلیه عمومی با وضعیت جسمی جانبازان و ناتوانان جسمی و حرکتی، منطبق بر معیارهای اصولی و مطلوب تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بهزیستی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند

داریوش حسن نژاد در جلسه با کارشناسان حوزه حفاظت و بهره‌برداری از منابع آب استان با اشاره به اجرای پروژه‌های طرح احیا و تعادل بخشی جهت حفاظت از منابع آب استان به ویژه منابع آب زیرزمینی، اظهار کرد: این پروژه‌ها در جهت حفاظت و حراست از منابع آب استان به خصوص منابع آب زیرزمینی که با افت مداوم مواجه هستند، در حال اجرا است.
وی به پروژه تقویت استقرار ۱۸ گروه حفاظت و نظارت بر منابع آبی در سطح استان اشاره کرد و گفت: ۱۸ گروه با ۴۵ نفر گشت زنی مداوم در سطح دشت‌های استان جهت جلوگیری از بروز تخلفات از جمله جلوگیری از حفر چاه‌های غیر مجاز، جلوگیری از انتقال غیرقانونی آب به اراضی خارج از اراضی تحت شرب چاه‌ها، جلوگیری از تغییر نوع مصرف چاه‌های صنعتی جهت مصارف کشاورزی و جلوگیری از تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌ها را انجام می‌دهند.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: ۲ پروژه انسداد چاه‌های غیر مجازدر سطح استان از طریق واگذاری به پیمانکار واجد شرایط و در سقف اعتبارات و تخصیص پروژه به صورت سالانه در حال انجام است.
به گفته حسن نژاد در همین راستا ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ با حجم صرفه جویی ۱۱.۷ میلیون متر مکعب پر و مسلوب المنفعه شده است.
وی بیان کرد: سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۹۳ دستگاه کنترل هوشمند بر روی چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری نصب شده است و از تعداد ۷۶۷۳ حلقه چاه‌های کل استان، ۳۰ درصد مجهز به دستگاه کنترل هوشمند شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • پیوستن اداره‌های دولتی پایتخت به پویش کاهش مصرف آب
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • مجهز شدن ۳۰ درصد چاه‌های لرستان به دستگاه کنترل هوشمند
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند