Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخیرا یکی از کارگردانان سینما با ۲۰ ضربه چاقو مجروح شده است. او مدعی‌ست که چندسال قبل فیلم‌نامه‌اش را برای پیداکردنِ تهیه‌کننده به چندنفر فرستاده و درنهایت نتوانسته تهیه‎‌کننده پیداکند اما در جریان برگزاری جشنواره فجر متوجه شده که یکی از افرادی که فیلم‌نامه را خوانده فیلمی با همان مضمون ساخته است.

این فرد از کارگردانی که فیلم‌نامه‌اش را دزدیده شکایت می‌کند اما کارگردانی که از او شکایت شده با پرداخت ۷۰ میلیون چند نفر از اراذل را به سراغ کارگردان شاکی می‌فرستد و آن‌ها هم فرد شاکی را با ۲۰ ضربه چاقو زخمی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا پلیس اراذل و کارگردانی که آن‌ها را اجیرکرده بازداشت کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش همشهری، گفت‌وگو با آنها را در ادامه می‌خوانید.

با آقای کارگردان چطور آشنا شدید؟

یکی از ۲ شرور پاسخ می‌دهد:یکی از آشنایانم او را به من معرفی کرد. گفت یک کارگردان معروف است که می‌خواهد از شخصی انتقام بگیرد. خب ما هم که سرمان درد می‌کند برای دعوا و درگیری، چشم‌بسته قبول کردیم.می‌دانید چرا؟ چون پولش خوب بود نمی‌شد شب عیدی از این مبلغ گذشت.

چقدر بود؟

۷۰میلیون تومان که ۴۰میلیونش را قبل از اجرای نقشه داد.

معامله برای گرفتن جان یک انسان؟

قصد ما گرفتن جان کسی نبود فقط می‌خواستیم طرف را گوشمالی بدهیم. خوشبختانه او زنده است.

اما ۲۰ضربه چاقو خورده!

من و دوستم سابقه درگیری داریم. بارها در دعوا و درگیری دستگیر شده‌ایم. دیگر خوب می‌دانیم ضربه‌ها را چطور بزنیم. ضربه‌ها را طوری می‌زدیم که باعث مرگ کسی نشود. جاهای حساس نمی‌زنیم که خطر مرگ برایش داشته باشد. با وجود این ممکن است زخم‌ها عفونت کند راست می‌گویید ممکن بود جانش را از دست بدهد. خوشبختانه زنده مانده است.

از روز حادثه بگو. چطور به شاکی حمله کردید؟

شاکی و فردی که ما را اجیر کرد هر دو نویسنده و کارگردان بودند. ما دلیل اختلافشان را نپرسیدیم اما حدسم این است که بر سر مسائل کاری و خصوصی با هم اختلاف داشتند. آن طرفی که ما را اجیر کرد عکس شاکی را نشانمان داد و گفت این فرد است و فلان جا زندگی می‌کند. چند روزی با دوستم به اطراف خانه‌اش رفتیم و او را زیرنظر گرفتیم تا اینکه شب حادثه وقتی سوار برماشین مدل بالایش بود و می‌خواست وارد پارکینگ شود سر راهش سبز شدیم. بعد با چاقو ضرباتی به او زدیم و فرار کردیم.

اما این پایان نقشه شما نبود، درست است؟

بله. وقتی دیدیم فرد مجروح پولدار است تصمیم گرفتیم از او هم پول بگیریم. به همین دلیل دوستم به او زنگ زد و گفت اگر ۵۰۰میلیون تومان به حسابش واریز نکند جانش را می‌گیریم. به او گفته بود که این‌بار اجازه دادیم زنده بماند و اگر پای پلیس را به ماجرا باز کند و پول به حسابمان واریز نکند این‌بار قطعا او را به قتل می‌رسانیم. همین تماس باعث دستگیری‌مان شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کارگردان درگیری سینما ضربه چاقو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: 4 تکنیک خلاقانه برای تیز کردن چاقو‌ی کند (فیلم) نحوه تیز کردن چاقو‌های خانگی با این روش جدید (فیلم) نحوه تیز کردن تیغه چرخ گوشت در 5 دقیقه (فیلم)

دیگر خبرها

  • آموزش تیز کردن قیچی توسط استاد آمریکایی (فیلم)
  • اختلاف‌نظر درباره تصادف‌های پرماجرای تهران | نخستین قربانی؛ موسیقیدان مشهور یا روزنامه‌نگار معروف؟
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز را می‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • محمدحسین لطیفی :تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • تکنیک مهم نیست دل فیلمساز رامی‌خریم/روی نقاط اختلاف انگشت نگذاریم
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • عاملان قتل خیابانی در یک قدمی میز محاکمه
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد