Web Analytics Made Easy - Statcounter

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی شیاطین سرخ و روخی بلانکو در مادرید و بنفیکا و آژاکس در لیسبون به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها اتلتیکومادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانوی شهر مادرید میزبان منچستریونایتد بود و این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی پربرخورد و دارای درگیرهای فیزیکی فراوان، اتلتیکوی میزبان شروع بهتری داشت و با کنترل بیشتر بر توپ و میدان و حملات پرتعداد خیلی زود مزد عملکرد برتر خود را گرفت و در دقیقه 7 با ضربه سر شیرجه‌ای ژوائو فلیکس و به کمک تیر عمودی، دروازه شیاطین سرخ را باز کرد. اتلتیکومادرید پس از این گل به حملات و تملکش بر توپ ادامه داد و تا 10 دقیقه به پایان هم تیم برتر میدان بود اما آنتونی الانگا تعویض طلایی رالف رانگنیک که در دقیقه 75 به جای مارکوس رشفورد به میدان رفت، با پاسی هوشمندانه از برونو فرناندز در دقیقه 80 گل تساوی را برای میهمان انگلیسی زد.

در بازی همزمان تیم‌های بنفیکای پرتغال و آژاکس هلند در ورزشگاه دالوژ شهر لیسبون برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این مسابقه هم برنده نداشت و با تساوی 2 - 2 خاتمه یافت.

دوشان تادیچ بال آژاکس در دقیقه 18 گل نخست را برای نماینده هلند به ثمر رساند. هم‌تیمی او سباستین هالر در دقیقه 28 دومین گل بازی را زد اما نه برای آژاکس بلکه برای بنفیکا با یک گل به خودی. آقای گل این فصل لیگ قهرمانان اروپا تنها سه دقیقه بعد اشتباهش را جبران کرد و گل دوم آژاکس را در دقیقه 29 زد. یازدهمین گل او در این فصل لیگ قهرمانان اما باعث پیروزی نماینده هلند نشد، چرا که پرتغالی‌ها با گل یارمچوک در دقیقه 72 دوباره بازی را به تساوی کشاندند.

دیدارهای برگشت منچستریونایتد - اتلتیکومادرید در ورزشگاه اولدترافورد و آژاکس - بنفیکا در آمستردام آره‌نا روز سه‌شنبه 24  اسفند برگزار می‌شوند.

لیگ قهرمانان اروپا| اتلتیکومادرید - منچستریونایتد؛ بازگشت رونالدو به خانه قربانی محبوب

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آژاکس اتلتیکو مادرید منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال آژاکس اتلتیکو مادرید منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم

هری کین اعتقاد دارد فتح لیگ قهرمانان اروپا، پایانی خوش برای این فصل بد بایرن مونیخ خواهد بود

طرفداری | در چارچوب دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و رئال مادرید در آلیانتس آرنا به نتیجه تساوی 2-2 رضایت دادند تا سرنوشت این جدال حساس در سانتیاگو برنابئو مشخص شود.

به نقل از اسکای آلمان؛ هری کین در این بازی یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ بود و در کنار عملکرد کلی خوبش، توانست یک گل نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. حال این ستاره انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی درباره هدف‌شان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است. او گفت:

هر چیزی که برای آن می‌جنگیم در این تورنمنت است، ما فقط باید راهی برای انجام آن پیدا کنیم. بازی در خانه رئال مادرید سخت خواهد بود اما ما باید با ایمان کامل و برای پیروزی به آنجا برویم. لیگ قهرمانان اروپا بزرگ‌تر از هر چیزی است و اگر بتوانیم آن را کسب کنیم، فصل شگفت‌انگیزی داشته‌ایم. با این حال هنوز راه درازی در پیش داریم.

کین سپس درباره عملکردشان مقابل رئال مادرید و بازی هفته آینده در روز چهارشنبه، گفت: 

این‌ها بازی‌های بزرگی هستند. جو امروز باورنکردنی بود و مطمئنم هفته آینده نیز همین‌طور خواهد بود. من می‌خواهم در این بازی‌های بزرگ بازی کنم. نکات مثبت زیادی در بازی امروز وجود داشت اما برخی جزئیات کوچک نیز هستند که باید آن را اصلاح کنیم زیرا ممکن است به خاطر آن‌ها تنبیه شویم. ما باید نسبت به هفته آینده خوش‌بین باشیم.

 کین درباره اینکه جود بلینگام پیش از زدن ضربه پنالتی به او چه حرفی زد، گفت:

راستش را بخواهید، نمی‌دانم او چه گفت. من غرق آن لحظه شده بودم و مطمئنم سعی کرد چیزی بگوید تا حواس مرا پرت کند. 

صحبت جود بلینگام با هری کین پیش از زدن ضربه پنالتی

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!