Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@00:20:49 GMT

مرگ مرموز یک تاجر

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۴۴۸۵

مرگ مرموز یک تاجر

تحقیقات درباره رازگشایی از مرگ مرد تاجری که به طرز مرموزی جانش را از دست داده، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

به گزارش همشهری، چند روز قبل مردی به دادسرای جنایی تهران رفت و از همسر و دختر برادرش شکایت کرد و گفت آنها در مرگ برادرش مقصر هستند. وی در توضیح ماجرا گفت: برادر سالخورده‌ام تاجر بود و املاک زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سرحال بود و هیچ مشکلی نداشت، اما چند روز قبل خبر فوت او را به ما اعلام و همه ما را شوکه کردند. همسر و دختر برادرم مدعی شدند که برادرم از مدتی قبل حالش بد بوده و گاهی دچار سرگیجه می‌شده است. به‌گفته آنها، در روز حادثه برادرم در خیابان با موتورسیکلتی تصادف کرده و تعادلش را از دست داده و زمین خورده بود. به همین دلیل او را به بیمارستان بردند، اما وی جانش را از دست داد.

شاکی ادامه داد: ‌من به حرف‌های همسر برادرم و دخترش مشکوک هستم. برادرم به هیچ عنوان بیماری خاصی نداشت و به‌نظرم قربانی توطئه خانوادگی شده است چرا که او وضع مالی خیلی خوبی داشت. وی ادامه داد: بعد از انجام مراسم خاکسپاری به محل زندگی برادرم رفتم و از اهالی محل تحقیق کردم، اما هیچ‌یک از مغازه‌داران و کسبه محل روز حادثه برادرم را ندیده‌اند که با موتورسیکلت تصادف کند و زمین بخورد. از سوی دیگر متوجه شدم املاک برادرم به نام همسر و دخترش منتقل شده و علاوه بر این در بررسی پرینت حساب برادرم متوجه شدم مدتی قبل مقدار زیادی پول از حساب‌های او به کارت همسر و دخترش منتقل شده و بعد، از کارت آنها به کارت دیگری انتقال یافته است. با این شکایت، قاضی حبیب‌الله، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی همسر و دختر متوفی را به دادسرا احضار کرد.

همسر متوفی گفت: شوهرم مدتی بود که بیمار شده بود و هرازگاهی تعادلش را از دست می‌داد و زمین می‌خورد. روز حادثه وقتی به خانه آمد گفت با یک موتور برخورد کرده و همین باعث شده تعادلش را از دست بدهد و زمین بخورد. ما هم او را فورا به بیمارستان منتقل کردیم، اما در بیمارستان فوت شد.

وی ادامه داد: او قبل از مرگش بخشی از اموالش را به نام من و دخترمان زده بود؛ البته ما هیچ اطلاعی از این موضوع نداشتیم چون او هیچ وقت از کارهایش با ما صحبتی نمی‌کرد و من بعد از مرگش متوجه شدم که اموالش را به نام ما زده است. در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور داد تا پزشکی قانونی پرونده پزشکی متوفی را بررسی و علت اصلی مرگ وی را اعلام کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تاجر مرگ مرموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر رئیسی پُست جدید گرفت

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، روز گذشته در مراسم افتتاح دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران، جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیسی به عنوان عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی شد.

محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران همچنین در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • پیک‌نیک خانواده سیلوا در تمرین استقلال (عکس)
  • بیماری مرموز؛ بلای جان نظامیان اسرائیلی
  • فیلم| شرمندگی عقاب ماده در مقابل همسر پس از گم‌شدن جوجه‌شان
  • مفقود شدن مرموز «یسنای» ۴ ساله در زمین کشاورزی +تصویر
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • واکنش تلویحی برادر همسر رهبر انقلاب به قانون حجاب
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد