Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی شیاطین سرخ بابت عملکرد تیمش در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی در واندا متروپولیتانو شوکه شده است. 

رالف رانگنیک اعتقاد دارد اگر بازی اتلتیکو مادرید - منچستریونایتد مقداری بیشتر ادامه پیدا می‌کرد، نماینده انگلیس می‌توانست برنده از زمین خارج شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، تلاش ۹۰ دقیقه‌ای دو تیم نتیجه‌ای جز تساوی ۱-۱ را در بر نداشت تا همه چیز به بازی برگشت در اولدترافورد کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانگنیک در پایان این مسابقه گفت:

نمی‌دانم آیا تیم را نجات دادم یا نه ولی دیگر از عملکرد نیمه اول بدتر نمی‌شد. هنوز نمی‌توانم عملکرد نیمه اول تیم را باور کنم. ما بدون جدیت لازم بازی کردیم و به همین دلیل با مشکل مواجه شدیم. در نیمه دوم اوضاع بهتر شد و بیشتر توپ را در نواحی حساس در اختیار داشتیم و شاید اگر بازی ۱۰ دقیقه دیگر ادامه پیدا می‌کرد، برنده می‌شدیم. ما باید در نیمه اول عملکرد خیلی بهتری داشته باشیم و من بابت نمایش تیم در آن نیمه خیلی ناراحت شدم. 

ما چه در زمان دنبال کردن توپ و چه زمانی که صاحب توپ می‌شدیم خیلی دلهره داشتیم و خبری از ریسک پذیری نبود. فقط در نیمه خودمان با توپ کار می‌کردیم و در چنین شرایطی کار سختی مقابل تیمی مثل اتلتیکو خواهید داشت. گل حریف روی یک ارسال و ضربه شگفت انگیز به ثمر رسید و دفاع کردن آن آسان نبود. ما باید هنگام در اختیار نداشتن توپ هدفمندتر بازی کنیم و بیشتر به عمق خط دفاع حریف بزنیم. گلی که به ثمر رساندیم، دقیقا به همین شکل بود. ما باید مقابل آن‌ها بدین نحو بازی کنیم. 

آنتونی الانگا رویایش را محقق می‌کند و تماشای بازی‌ کردن او لذتبخش است. ایکاش بازیکنان دیگری هم او را به عنوان الگو و سرمشق در نظر بگیرند. فوتبال ورزش مهمی است که به ویژه برای هوادارانش اهمیت زیادی دارد. در این ورزش همه چیز بر محور توپ می‌چرخد. من امیدوارم این موارد را مخصوصا در بازی برگشت به خاطر داشته باشیم. 

ویکتور لیندلوف می‌توانست در نبردهای هوایی و ضربات ایستگاهی ما و حریف، موثر باشد. هر سه این مدافعان میانی وضعیت خوبی داشتند ولی پس از گذشت ۷ دقیقه ۱-۰ عقب افتادیم و طرح و برنامه تیم درون سطل زباله افتاد! می‌دانستم که بهترین پست او (لیندلوف) آنجا نیست. در زمان حضور آرون ون بیساکا و الکس تلس ما مالکیت توپ بیشتری داشتیم و کمک بیشتری از کناره‌ها صورت می‌گرفت. در نهایت به خاطر آن گل زود هنگام کارمان سخت شد. 

در نیمه دوم در برخی لحظات نشان دادیم که چطور باید بازی کنیم. اوضاع در بازی خانگی مقابل ۷۵ هزار تماشاگر متفاوت خواهد بود و ما نسبت به دیدار رفت با جدیت بیشتری کار خواهیم کرد. 

اخبار داغ 

پیشنهاد مالی وسوسه انگیز برای محمد ربیعی / ماجراجویی مس رفسنجان نیمه کاره می ماند؟ استقلال چطور رضایتنامه عارف آقاسی را صادر کرد؟ فران تورس: می توانم با هالند و ام باپه رقابت کنم تیم منتخب پرتغالی‌های تاریخ لیگ برتر از نگاه برناردو سیلوا 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی شش بر یک مقابل قرقیزستان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان ظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا (۲۰۲۴ تایلند) از ساعت ۱۲:۳۰ در سالن بانکوک‌آرنای تایلند در برابر یکدیگر قرار گرفتند و ایران در نهایت با غلبه‌بر قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و جواز حضور در جام‌جهانی ازبکستان را هم به‌دست آورد.

مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا

دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان

سالن: بانکوک‌آرنا

کوبل‌داوری: پورنارونگ گرایرود (داور اول از تایلند)، بنجاپول موچاروئنساپ (داور دوم از تایلند)، حسین علی (داور اتاق VAR از بحرین)، محمد محمد (داور اتاق VAR از عراق) و هیرویوکی کوبایاشی (داور وقت‌نگهدار از ژاپن)

گل‌ها:

بهروز عظیمی (دقیقه ۸- برای ایران)، آمان‌بائف دونیربک (دقیقه ۹- برای قزقیزستان)، سالار آقاپور (دقیقه ۱۰- برای ایران)، سعید احمدعباسی (دقیقه ۲۴- برای ایران)، مهدی کریمی (دقایق ۲۶- و ۳۶- برای ایران) و علی‌اصغر حسن‌زاده (دقیقه ۳۷- برای ایران)

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران:

باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و بهروز عظیمی

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب تیم ملی فوتسال قرقیزستان:

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو

سرمربی: لوئیز برنات مولینا

دقایق‌حساس:

فوتسالیست‌های ایران نمایش هجومی در شروع بازی داشتند که درخشش گلر قرقیزها مانع از گلزنی زودهنگام شد و در طرف مقابل پس از گذشت ۱.۳۰ ثانیه از آغاز مسابقه، قرقیزستان اولین شوت به چارچوب را زد.

اولین خطای ایران پس از گذشت ۱.۲۸ ثانیه سپری‌شدن از بازی توسط سالار آقاپور به ثبت رسید. در ادامه نزدیک بود دروازه ایران در دقیقه یازدهم گشوده شود که خوش شانسی باقر محمدی و ایران باعث شد ضربه طلایبکوف از محوطه‌جریمه راهی اوت شود.

شرح گل‌ها:

۱ - ۰ (دقیقه ۸: بهروز عظیمی): مهدی کریمی در سمت چپ زمین توپ را به بهروز عظیمی رساند که حرکت در عرض و شوت تماشایی این بازیکن با پای چپ به کنج دروازه قرقیزستان گل اول بازی را به همراه داشت.

۱ - ۱ (دقیقه ۹: آمان‌بائف دونیربک): غافلگیری بازیکنان ایران کاری کرد تا بکبولوت اخمت علیف، دروازه‌بان قرقیزستان تا میانه زمین پیشروی کند و با پاس رو به جلو، توپ را به دونیربک برساند و این بازیکن هم با چرخش و شوت نوک پای زمینی که از بین پاهای باقر محمدی عبور کرد، گل تساوی را به ثمر رساند.

۲ - ۱ (دقیقه ۱۰: سالار آقاپور): ضربه ایستگاهی به دست آمده برای ایران ایران سالار آقاپور با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه فرستاد و گل دوم را زد.

۳ - ۱ (دقیقه ۲۴: سعید احمدعباسی): پاس رو به جلوی به موقع و دقیق از علی‌اصغر حسن‌زاده را سعید احمدعباسی در موقعیت تک به تک با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

۴ - ۱ (دقیقه ۲۶: مهدی کریمی): علی‌اصغر حسن‌زاده بازهم تاثیرگذار ظاهر شد و با فرار از سمت چپ زمین موقعیت ساخت که پاس در عرض او را مهدی کریمی با شوت سرضرب و پای چپ به تور دروازه چسباند.

۵ - ۱ (دقیقه ۳۶: مهدی کریمی): سالار آقاپور با حرکت تماشایی خلق موقعیت کرد و توپ را پشت محوطه جریمه به مهدی کریمی رساند که چرخش و شوت زمینی مهدی کریمی به گوشه دروازه رفت و گل پنجم را برای تیم ملی فوتسال کشورمان به‌همراه داشت.

۶ - ۱ (دقیقه ۳۷: علی‌اصغر حسن‌زاده): پنالتی به دست آمده برای ایران با خطا روی مهدی کریمی و تایید توسط وی‌ای‌آر پس از بازبینی صحنه مشکوک را کاپیتان ایران یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده با ضربه نمایشی و استثنایی که فریب گلر قرقیزستان را به‌دنبال داشت تبدیل به گل کرد.

کد خبر 747532

دیگر خبرها

  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • عکس‌| عملکرد عالی علیرضا فغانی در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی