Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:26:38 GMT

ورود بیگانگان فضایی به اسلام آباد حقیقت دارد؟

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۴۸۳۹

ورود بیگانگان فضایی به اسلام آباد حقیقت دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

به گفته شاهدان عینی، این یوفو، "مثلثی برجسته" بوده، که به مدت دو ساعت در شهر می‌چرخید است.

به گزارش از نیویورک پست،بر اساس گفته این افراد، این شیء غیرمعمول در روز روشن در آسمان اسلام آباد پاکستان، مشاهده شد، و یک مرد ۳۳ ساله اولین شاهد این شی غیرمعمولی بود که بر فراز منطقه ثروتمند DHA ۱ شهر می‌چرخید، او از این یوفو، فیلمبرداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرد تاجر، این منظره باورنکردنی را در اینترنت به اشتراک گذاشت، این شیء با چشم غیرمسلح مانند یک سنگ گرد سیاه به نظر می‌رسید، اما وقتی بزرگنمایی شد، تقریباً به شکل یک مثلث با یک برآمدگی واضح در بالای آن است.

این شیء یکدست سیاه بود و لبه‌های تیز نداشت و نور زیادی بازتاب نمی‌کرد و اشتراک گذاری آن تصاویر موجی از بازخورد‌ها و تئوری‌های توطئه را به همراه داشت.

منبع: سایت انتخاب

منبع: آفتاب

کلیدواژه: یوفو موجودات فضایی پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در محفل شهادت امام صادق در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: امام دارای عصمت ذاتی و بدون کوچکترین معصیت، حتی فعل مکروه می باشد که این شان و منزلت از پیامبران رسالت و نبوت هم والا تر است به ویژه امام صادق(ع) که دارای 14هزار شاگرد بودند.

سه چیز باعث حقیقت بندگی می‌شود

وی افزود: امام صادق(ع) مقام عبودیت را در پاسخ به فرد بصری این گونه بیان می کند؛ سه چیز باعث حقیقت بندگی می شود، اول بنده بداند که نسبت به نعمات خدا مالکیت ندارد، دوم بنده دنبال نتیجه و تدبیر امورات خود نباشد زیرا سرانجام کارها را خداوند مشخص می کند و سوم آنکه تمام همّ و غم بنده باید رضایت خدا باشد.

استاد حوزه ادامه داد: دانستن عدم مالکیت باعث انفاق بیشتر و عدم وابستگی به دنیا می شود، سپردن نتیجه امور باعث افزایش ایمان و توکل بر خدا خواهد شد و در نظر گرفتن رضایت خداوند باعث می شود که بنده نسبت به سخن مردم بی توجه باشد و به اخلاص نزدیک تر شود که این موارد اولین درجه افراد متقین است.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • فیلم| یک یوتیوبر از حقیقت وحشتناک صهیونیست‌ها پرده برداشت
  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • دور سوم مسابقات فضایی در قرن بیست و یکم آغاز می‌شود
  • مهمترین کار معلم تبیین حقیقت در کنار علم و دانایی است
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • اسلام آباد موگویی رکوردار بارش‌های رگباری
  • ورود وزیر خارجه ایران به گامبیا
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول