Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فاطمه نوروزیان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فوتی های شبانه روز گذشته ، سه مرد ۷۱ تا ۸۸ ساله از شهرستان های بندرعباس، میناب و حاجی آباد بودند.

وی با بیان اینکه از ۱۸ فوتی که از روز شنبه تا چهارشنبه در هرمزگان ثبت شده، ۱۴ مورد مرد هستند، افزود: متاسفانه میزان رعایت پروتکلهای بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون در مردان بسیار کمتر از زنان بوده و از همین رو نیز آمار فوتی ها در میان مردان بیش از زنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۴ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری هستند که از این شمار ۵۴ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر بوده و حال ۱۸ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

وی با ابراز نگرانی از افزایش موارد فوتی کرونا و شیوع بالای سویه اومیکرون به ویژه در میان کودکان، تصریح کرد: فقط در شبانه روز گذشته ۸۴ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند و میزان بستری کودکان نیز در بهمن ماه نسبت به دیماه رشد ۱۰۰ برابری داشته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شمار مجموع مبتلایان کرونا در هرمزگان را ۶ هزار و ۶۰ نفر اعلام کرد و گفت: تنها در صورت رعایت پروتکلهای بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون می توان احتمال ابتلا به کرونا و یا فوتی ناشی از آن را کاهش داد.

وی با تاکید بر واکسیناسیون کرونا برای کودکان پنج تا ۹ سال ، گفت: کودکان به دلیل داشتن سیستم ایمنی ضعیف تر، بسیار در خطر ابتلا به این ویروس هستند و ما از خانواده ها خواستاریم برای حفظ جان فرزندانشان هر چه سریعتر نسبت به واکسیناسیون کودکان خود اقدام کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مجموع واکسیناسیون کرونا در هرمزگان را ۳ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۱۲۷ دز اعلام کرد و افزود: از این میزان ۵۴۶ هزار و ۹۱۱ دز مربوط به مرحله سوم است.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان مرگ و میر پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان مرگ و میر ویروس کرونا هرمزگان مرگ و میر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است