Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین استان چهارمحال وبختیاری، محمدتقی جاپلقی شهردار و عزیزالله هاشمی مسئول امور ایثارگران شهرداری شهرکرد در راستای مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شاغل در شهرداری جلسه‌ای را با علی گودرزی مشاور امور ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدتقی جاپلقی در این جلسه اظهارداشت: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت و دستیابی به اهداف والای شهدا از شاخصه‌های دستیابی به یک شهر و جامعه سالم است.

وی با اشاره به ضرورت ترویج و معرفی آرمان‌های شهدا و امام راحل در بین آحاد مردم افزود: این مهم نیازمند تلاش، حمایت و اراده جدی تمام مدیران به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است تا با برنامه‌ریزی‌های دقیق گام مؤثری در پاسداشت خون شهدا و عمل به وصایای آنان بردارند.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در حال حاضر 22 نفر از ایثارگران شاغل در شهرداری تبدیل وضعیت شدند و پرونده 27 نفر دیگر در حال بررسی است.

 علی گودرزی مشاور امور ایثارگران استانداری چهارمحال و بختیاری در پایان جلسه قول مساعد دادند تا حصول نتیجه موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در شهرداری را پیگیری و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

کد خبر 1606013

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری شهرداری ها اشتغال شاغل در شهرداری تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود