Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از ساخت مسکن برای بیش از یک هزار و 400 مددجوی کمیته امداد این استان طی سال جاری خبر داد.

عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در شرایط سخت اقتصادی و همچنین شیوع ویروس منحوس کرونا کمیته امداد نقش مهمی را برعهده دارد، بیش از 40 خدمت در دستور کار کمیته امداد قرار دارد که توانمندسازی خانواده ها با رویکرد اشتغال یکی از خدمات ما به مددجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات اشتغال ما نسبت به سال گذشته دو و نیم برابر شد، افزود: 337 میلیارد تومان برای 8 هزار فرصت شغلی در نظر گرفته شد که تاکنون 6 هزار و 600 فرصت شغلی اعم از آموزش، هدایت شغلی، نظارت، پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد گلستان تحقق یافته است.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: در کنار مشاغل خانگی استفاده از ظرفیت کارفرمایان در دستور کار ما قرار دارد که کارفرمایان با به کارگیری نیروهای مددجویان تحت پوشش می توانند از بسته های تشویقی بهره مند شوند.

بابایی با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات کمیته امداد ساخت مسکن برای خانواده های تحت پوشش است، خاطرنشان کرد: در سال 1400 بیش از یک هزار و 400 واحد مسکونی برای خانوارهای تحت پوشش با ارزش 80 میلیارد تومان در دستور کار ما قرار گرفت.

وی تعداد تعمیرات و تکمیل مسکن در سال جاری را یک هزار 574 مورد اعلام کرد و گفت: 380 مرکز نیکوکاری در راستای مردمی سازی خدمات کمیته امداد در استان گلستان فعال هستند که امیدوارم این مراکز بتوانند ما را در مسیر تحقق اهداف محوله یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان از آغاز جشن عاطفه ها از اول اسفند ماه جاری خبر داد و یادآور شد: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا جشن نیکوکاری نسبت به سال های گذشته زودتر از موعد و با تاکید بر استفاده از روش های الکترونیکی آغاز شده است البته کمیته امداد بر اساس سنت هر ساله علاوه بر روش الکترونیکی نسبت به برپایی پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در میادین اصلی شهر نیز اقدام خواهد کرد.

بابایی بیان کرد: امسال ۴۰۰ پایگاه آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان گلستان در جشن نیکوکاری است که ۳۰ پایگاه در سطح شهر و میادین اصلی، ۳۵۰ مرکز نیکوکاری و ۲۰ اداره کمیته امداد در سطح استان آماده دریافت کمک های مردمی به نیازمندان در سراسر استان هستند.

وی با بیان اینکه گلستانی ها در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۵میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند، افزود: گلستانی ها می توانند کمک های نقدی خود را به صورت الکترونیکی از طریق کد دستوری #۰۱۷*۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تامین مسکن مددجویان کمیته امداد مددجویان کمیته امداد مدیرکل کمیته امداد اشتغالزايي جشن عاطفه ها استان گلستان کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در آئین تجلیل از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان افزود: یکی از راهبردهای اساسی کمیته امداد، توانمندسازی فرهنگی و علمی جامعه هدف است.

وی اظهار داشت: مجموعه اقدامات کمیته امداد در راستای ارتقای عدالت آموزشی باید به شکوفا شدن استعدادهای نهفته در خانواده‌های تحت حمایت بیانجامد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشاره به حمایت کمیته امداد از ۸۵۰ هزار دانش‌آموز و دانشجوی نیازمند در سراسر کشور افزود: بالاترین سطح خدمات آموزشی به مددجویان ارائه می‌شود که نتیجه آن در آزمون‌های سراسری قابل مشاهده است.

بختیاری ضمن قدردانی از همه دست‌اندرکاران در زمینه استعدادیابی و پرورش استعداد مددجویان تاکید کرد: حتی یک دانش‌آموز نباید به خاطر فقر ترک تحصیل کند.

در پایان این مراسم از پذیرفته‌شدگان برتر دانشگاه فرهنگیان قدردانی شد.

کد خبر 6097813

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود