Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم فرماندار سابق خدابنده و معارفه سرپرست فرمانداری این شهرستان، به ظرفیت‌های شهرستان خدابنده در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: به فعلیت درآوردن این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها مهمترین راهبرد توسعه در این شهرستان است.

وی اظهار کرد: شهرستان خدابنده در جنوب استان زنجان واقع شده و با حدود پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، یک چهارم مساحت این استان را به خود اختصاص داده و باید به خوبی توسعه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت شهرستان خدابنده در روستاها ساکن هستند، گفت: در زمان حاضر ۲۲۹ روستای این شهرستان دارای سکنه است.

افشارچی با اشاره به اینکه باید روند توسعه شهرستان خدابنده با ظرفیت‌های موجود در آن متناسب باشد، ابراز داشت: این مهم در گرو همت همه جانبه مسئولان است.

وی بر لزوم همکاری بیش از پیش مسئولین در استان تاکید کرد و افزود: باید توسعه همه جانبه در تمام شهرستانها مورد تاکید قرار گیرد.

کد خبر 5432333

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار زنجان محسن افشارچی مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف گرگان شیراز همدان عکس استانها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز بارش باران شهرستان خدابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا

به گزارش خبرگزاری صداو سیما، قنادزاده معاون سازمان توسعه تجارت در برنامه گفتگوی ویژه خبری ، وجود زمین های مستعد کشاورزی، و انتقال دانش و فناوری به این قاره را فرصتی مناسب برای توسعه همکاری های اقتصادی - تجاری ایران و آفریقا توصیف کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • ظرفیت‌های تجاری ایران و آفریقا
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند