Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضیا عربشاهی می گوید پرسپولیس باد با دو مهاجم بازی کند

ضیا عربشاهی پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص عملکرد سرخ ها برابر گل گهر صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، ضیا عربشاهی درباره تساوی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان به میزان گفت:

بازی خوب شروع شد و همان دقایق اولیه و در دقیقه ۳ روی یک ضد حمله پرسپولیس، می‌توانست به گل برسد، اما فروزان با خروج به موقع خود باعث شد توپ داخل دروازه نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:

خوشبختانه بازی خوبی شاهد بودیم، زیرا هم سرعت بازی خوب بود و هم در کارهای تیمی و ترکیبی هر دو تیم عالی عمل کردند. به نظرم در تیم گل گهر، صادقی و عاشوری در میانه میدان عالی بودند مخصوصاً صادقی. در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند.

عربشاهی تصریح کرد:

پرسپولیس روی کار تیمی و ترکیبی و بردن توپ به جناح راست و سانتر خوب رضاییان روی دروازه و حرکت پاکدل به گل رسید. رامین خیلی خوب در فاز حمله ظاهر می‌شود و در کنار آن هم سانترهایش خیلی زهردار است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

روی نامنظم بودن در قلب دفاع و از همه بدتر اشتباه مهلک لک باعث شد گل‌گهر با ضربه سر کی‌روش استنلی به گل مساوی برسد و در کسب ۳ امتیاز ناکام باشیم. گل گهر بازی را خوب شروع کرد؛ مهرهای خوبی در اختیار کادرفنی این تیم است و از همه مهم تر مربی باهوشی به نام قلعه نویی در این تیم وجود دارد.

عربشاهی در خصوص اینکه این تساوی چقدر ممکن است در ادامه لیگ به ضرر پرسپولیس تمام شود، گفت:

درست است پرسپولیس مقابل گل گهر مساوی کرد، اما باز برتری استقلال تأثیر چندانی ندارد. با وجود رسیدن اختلاف امتیازی دو تیم به ۵، با تمام بدخواهانی که این تیم دارد، پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ خواهد شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد:

متاسفانه مجریان فوتبال برتر مغرضانه و با هدف صحبت می‌کنند و واقعاً تاسف می‌خورم برای تهیه کننده این برنامه که چرا دست به تغییر این دو نفر نمی‌زند. پرسپولیس و گل‌محمدی تاکتیک تیمشان مشخص بود چون با یک مهاجم و یک مهاجم سایه بازی کرد. 

عربشاهی افزود:

اگر پرسپولیس با ۲ مهاجم بازی کند، روند هجومی تیم بیشتر و اجازه بازیسازی را هم از تیم مقابل می‌گیرد و در محوطه هجده قدم با مهره زیادتری روبه رو می‌شود. پرسپولیس خارج از مسائل حاشیه ای، امسال هم قهرمان می‌شود. فقط تنها خواهش من این است وقتی قهرمان لیگ شدیم، تیم رقیب نگوید چون ۲ بازیکن ما سربازی رفتند، باعث شد تیم ما را ضعیف کنند و فرافکنی نکنند.

اخبار داغ 

قلعه نویی: این همه کارشناس گفتند گل پرسپولیس هند بود، حرف آنها را هم قبول ندارند؟ مربی استقلال: نمی دانم چطور به وحید امیری معافیت دادند رالف رانگنیک: گل زود هنگام حریف همه چیز را خراب کرد؛ الانگا باید الگوی هم تیمی‌هایش باشد آندره سانتوس: با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به سمت تمرین آرسنال رفتم و پلیس مرا دستگیر کرد! 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی خوب گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن

عمر مومنی، کاریکاتوریست معروف ورزشی انیمیشن جدیدی از عملکرد ایتالیا در جام جهانی 2002 و 2006 منتشر کرد.

دانلود (12.4MB)

دیگر خبرها

  • یک تیر و دو نشان اشتباه؛ پیش بینی افتضاح آرسن ونگر از بازی دورتموند و پاری سن ژرمن
  • انریکه: دورتموند خوش شانس بود که به فینال رسید
  • پایان داستان امباپه و پی‌اس‌جی در چمپیونزلیگ
  • بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد