Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: حجم آب سد‌های تامین کننده آب شرب استان تهران به ۳۱۰ میلیون مترمکعب رسید.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران، بهزاد پارسا با بیان این مطلب، عنوان کرد: با توجه به پیش بینی بارش‌های نرمال از سوی سازمان هواشناسی، امیدواریم با تحقق آن، بخشی از کمبود بارش‌های استان طی ماه‌های گذشته جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران ادامه داد: حجم آب سد‌های تامین کننده آب شرب استان تهران در حال حاضر ۳۱۰ میلیون مترمکعب می‌باشد که در مقایسه با ذخیره ۵۶۶ میلیون مترمکعبی در روز مشابه سال گذشته، حدود ۲۵۷ میلیون مترمکعب کاهش را نشان می‌دهد.

پارسا با بیان اینکه از ابتدای سال آبی (ابتدای مهر امسال) تاکنون بیش از ۱۱۲ میلی متر بارندگی در حوزه عملکردی استان تهران ثبت شده است که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل، کاهش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد، تصریح کرد: میزان ورودی آب سد‌های پنج گانه تامین کننده آب استان، از ابتدای سال آبی جاری تا کنون، حدود ۲۲۲.۹ میلیون متر مکعب می‌باشد که این مقدار در مدت مشابه سال آبی گذشته بیش از ۳۳۲ میلیون متر مکعب بوده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه میزان ورودی آب به این سد‌ها نسبت به روز مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش یافته است خاطرنشان کرد: با این حال نتایج برف سنجی نشان می‌دهد که ارتفاعات استان تهران از پوشش برفی نسبتاً مناسبی نسبت به سال گذشته برخوردار است.

 

بیشتر بخوانید: فروش فوق العاده محصولات سایپا آغاز شد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سد تهران باران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سد تهران باران میلیون مترمکعب تامین کننده آب استان تهران مشابه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد

جعفر مرادی‌حقیقی  در بازدید از طرح‌های آبخیزداری بخش کالپوش شهرستان میامی در شرق استان سمنان گفت: هزار و ۵۰۰ سازه آبخیزداری در استان سمنان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حجم ذخیره‌سازی این سازه‌ها ۱۲ میلیون مترمکعب است، ابراز کرد: این میزان رواناب در بارندگی‌های فروردین و اردیبهشت‌ امسال و اسفند ۱۴۰۲ در این سازه‌های آبخیزداری استان ذخیره‌سازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • سازه‌های آبخیزداری سمنان ۶ میلیون مترمکعب رواناب بارش‌ها را ذخیره کرد
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • تاکید قالیباف به تامین ارز دارو
  • بانک مرکزی: گشایش‌های جدید ارزی در راه است
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • گشایش‌های جدید ارزی در راه است