Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:48:09 GMT

ثبت عکس یک زباله روی مریخ!

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۵۷۲۰

ثبت عکس یک زباله روی مریخ!

‍‍‍‍‍‍

باشگاه خبرنگاران جوان - برخی افراد به وجود موجودات هوشمند در سیارات دیگر اعتقاد ندارند با این حال برخی نیز نه تنها به وجود زندگی هوشمند در سایر سیارات باور دارند بلکه حتی معتقدند آن‌ها موجودات پیشرفته‌ای هستند که از سیاره ما نیز دیدن می‌کنند. تصویری که مریخ نورد استقامت از سطح این سیاره تهیه کرده به سوژه داغ تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بنا به گزارش Ufo Sightings Daily، مریخ نورد استقامت طبق ماموریت خود تصاویری را از سطح این سیاره تهیه کرده است. اما در میان تصاویر تهیه شده یک تصویر توجه نظریه پردازان توطئه را به خود جلب کرده است. در این عکس، یک زباله روی سطح مریخ دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید

کشف موجود فرازمینی صورتی در مریخ + عکس

مریخ نورد استقامت این عکس را در سول ۳۵۳ تهیه کرد. اسکات سی. وارینگ کارشناس خودخوانده یوفو با انتشار این تصویر در وبلاگ خود و با اشاره به اینکه ناسا حقایقی را از مردم جهان پنهان می‌کند، نوشت: "ریختن زباله در مریخ. ما زباله‌های خود را در مریخ می‌ریزیم. ما نه تنها در حال نابودی زمین هستیم بلکه همین کار را با تمام سیاراتی که بازدید می‌کنیم، انجام می‌دهیم. این کار اصولی و اخلاقی نیست. بشریت روی سیاره‌ای نشسته که تنها ۳.۴ میلیارد سال سن دارد و سایر موجودات فضایی از سیاره‌هایی ۴ تا ۱۳ میلیارد ساله می‌آیند. ما دیر وارد بازی شده ایم. من مطمئن هستم ناسا این (عکس) را کنار می‌گذارد و می‌می گوید که این فقط یک زباله است."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران/ فضای مجازی/اخبار داغ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرازمینی ها یوفوی درخشان شیء پرنده ناشناس سیاره مریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از جنوب لبنان، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک سنگین به کفر شوبا حمله کردند.

کفر شوبا نزدیکترین منطقه مسکونی در جنوب لبنان به پایگاه رویسات العلم نظامیان صهیونیست در بلندی‌های مزارع اشغالی شبعا و تپه‌های اشغالی کفر شوبا قرار دارد با وجود اینکه منطقه در حدود هفت ماهه گذشته آماج حملات جنگنده‌ها و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اما مردم مقاوم جنوب حاضر به ترک این مناطق نیستند.

در تازه‌ترین جنایت، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی با شش موشک به کفر شوبا حمله کردند در این حمله قاسم اسعد از اهالی کفر شوبا به شهادت رسید......

مصاحبه مردمی

دیگر خبرها

  • رصد عنکبوت در سیاره سرخ
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • (عکس) عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • تصاویر عنکبوت‌های درحال حرکت روی سطح مریخ
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • کشف گاز متان در سیاره سرخ
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش ششم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش ششم) + دانلود جدول رصد