Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:45:40 GMT

واکنش سیمئونه به تساوی مقابل منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۵۹۱۴

واکنش سیمئونه به تساوی مقابل منچستریونایتد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید مقابل منچستریونایتد به تساوی یک بر یک رسید تا از برد خانگی محروم بماند.

دیگو سیمئونه در خصوص این مسابقه گفت: سر یونایتد خیلی توپ را به گردش درآورد. برونو یک پاس تند و تیز داد و ما نتوانستیم جلوی انتقال توپ سریع آنها را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رینیلدو می‌توانست بهتر کار کند ولی ما می‌دانیم در چنین انتقال توپ‌ها گرفتن توپ بسیار سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: من از روحیه تیم راضی هستم. مجموع کار ما خیلی خوب بود. من دیدم که بازیکنانم تلاش کردند و چقدر خوب بازی کردند و به همین خاطر بود که تا دقیقه 76 هیچ تعویضی نکردم. از روش بازی راضی بودم و همه چیز طبق برنامه بود.

سرمربی اتلتیکومادرید اضافه کرد: آنها هم دفاع کردند. ما نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل بدل کنیم. چند فرصت گلزنی از دست دادیم. همه چیز به بازی برگشت مربوط شده و هیچ چیزی تغییر نکرده است. این مسابقه فوتبال است و ما در یک هشتم نهایی حضور داریم. ما باید در خانه به برد می‌رسیدیم ولی بازی برگشت همچنان وجود دارد. از نمایش راضی هستم و معتقدم که نتیجه بازی به خاطر اتفاقات بازی بود. ما فرصت پیروزی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سیمئونه اظهار داشت: ما امیدواریم و هیچ چیز تغییر نکرده است. مساوی کرده ایم و قرار است به خانه آنها برویم و در اولدترافورد با آنها بازی کنیم.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: سیمئونه اتلتیکومادرید لیگ قهرمانان اروپا دیگو سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم

سرمربی آبی اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی و خوشحال است. او گفت اگر وقت احساس کند که از حمایت لازم برخودار نیست تیم را ترک می‌کند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را شکست داد.

ستاره این  بازی روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر برساند.

به نوشته آس، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من خوشحال و راضی هستم. اشتباه باعث شد تا با نتیجه دو بر یک عقب بیفتیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. باوجود آن که اشتباهات فردی داشتیم اما به نظرم نظم تیمی خوب و در کارهای هجومی  راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و پیروزی خوشحال باشیم. به کمی آرامش بیش‌تر نیاز داشتیم با این حال من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم.

او ادامه داد: فرمین لوپز بسیار خوب بود. او در فضاها بازیکن بسیار کارآمدی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. البته به نظرم باید فرصت‌های بیش‌تری را در این بازی خلق می‌کرد هر چند که توانست گلزنی کند.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش روبرت لواندوفسکی هم گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو باعث شد تا وضعیت تیم تغییر کند. لواندوفسکی هم بهتر شده است و آمار گلزنی او به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد؛ البته او می‌توانست بهتر از این هم ظاهر شود.

او درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • ده‌روسی از تساوی مقابل ناپولی‌ راضی نیست!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • انتقام سیمئونه از والورده / باز هم نژادپرستی در لالیگا!
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم