Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - همزمان با پنجشنبه ۵ اسفند نیکوکار یزدی با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۴۵ میلیون تومان را جهت شادی روح پدر و مادر خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: تصمیم گرفته تا نزدیک به نوروز مبلغی را برای آزادی زندانیانی که به دلایل مشکلات مالی و به صورت غیر عمد در بند زندان گرفتار شده اند اختصاص دهم تا با این اقدام یک پدر، نوروز را در کنار خانواده خود سپری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکوکاران و خیرین دارالعباده هر پنجشنبه با حضور در دفتر ستاد دیه استان و اختصاص هزینه‌های مراسم‌های ختم، سوم، هفتم، چهلم، سالگرد و خیرات در قالب” پنجشنبه‌های مهربانی” به آزادی زندانیان اختصاص داده و این فرهنگ تبدیل به یک سنت حسنه شده است.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه ازادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان

طاهره سلمانی نجف آبادی یکی از اعضاءهیئت امناء مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد که منطقه اسکان را در استان یزد را زیر نظر داشته و به افراد نیازمند این محدوده کمک میکند، با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۸۰ میلیون ریال معادل ۸ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.

این بانوی نیکوکار در خصوص این اقدام خدا پسندانه گفت: مرکز نیکوکاری مهر کوثر پردیسان یزد از سال ۱۳۹۷ آغاز به کار کرده و در زمینه‌های تامین جهزیه، تهیه بسته‌های کمک معیشتی، تامین دارو برای افراد بیمار و …. فعالیت نموده و در این نوبت نیر به نیت خشنودی قلب آقا امام زمان (عج) مبلغی را جهت مشارکت در کار آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید