Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه -کاظم غنی زاده گفت:با توجه به انتقاد برخی شهروندان در فضای مجازی مبنی عرضه نان بی کیفیت در سطح شهرستان ، اعضای کارگروه آرد و نان باید سازو کار لازم را ایجاد تا بازرسی و نظارت شدیدتری بر عملکرد نانوایی‌های سطح شهرستان انجام شود.

او برگزاری دوره آموزشی پخت نان و رعایت مسائل بهداشتی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای با پیگیری اتحادیه آرد و نان، نصب تابلوی یکسان یا ارایه مشخصات نانوایی در سر درب آنها و استفاده از آب بهداشتی توسط خبازان را امری ضروری دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرماندار سلماس ؛ سرکشی از واحدهای نانوایی این شهرستان برعهده بازرسان شورای آرد و نان است تا با همکاری شبکه بهداشت، فرمانداری، تعزیرات و شورای آرد و نان به صورت مستمر در طول ماه انجام شود.

غنی زاده گفت:استعمال دخانیات در نانوائی ها و همه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ممنوع است و در صورت مشاهده با فرد متخلف باید به شدت برخورد شود.

او می گوید: در صورت مشاهده عدم رعایت بهداشت و یا استعمال دخانیات در نانوایی ها ابتدا اخطار در مرحله دوم قطع سهمیه آرد انجام می شود و  همچنین با هرگونه کم فروشی، عدم رعایت بهداشت محیط، پایین بودن کیفیت پخت نان از سوی واحدهای نانوایی برخورد و به شکایت های مردمی از این واحدها رسیدگی خواهد شد.

غنی زاده  گفت: ساماندهی توزیع آرد در سطح شهرستان سلماس از عوامل مهمی است که باید با دقت هر چه تمام انجام گیرد تا آرد در سطح این شهرستان عادلانه توزیع شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگروه آرد و نان پخت نان گرانفروشی آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۱ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6089438 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است