Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@13:20:25 GMT

بازداشت معاون سابق کمیته امنیت ملی قزاقستان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۶۰۱۷

بازداشت معاون سابق کمیته امنیت ملی قزاقستان

مرکز مطبوعاتی کمیته امنیت ملی قزاقستان از بازداشت یکی دیگر از معاونان رئیس سابق نهاد امنیتی این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، «مارات آسیپ اف» معاون سابق رئیس کمیته امنیت ملی قزاقستان بازداشت شد.

در بیانیه کمیته امنیت ملی قزاقستان در این مورد آمده است: در 22 فوریه سال جاری، «مارات آسیپ اف» معاون سابق رئیس کمیته امنیت ملی قزاقستان به ظن سوءاستفاده از وظیفه بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد امنیتی قزاقستان از افشا اطلاعات بیشتری در این مورد به دلیل عدم اختلال در روند تحقیقات خودداری کرده است.

بر اساس این بیانیه تحقیقات در مورد تصرف خشونت آمیز قدرت، خیانت و سوءاستفاده از وظیفه علیه «کریم ماسیم اف» رئیس سابق کمیته امنیت ملی و «انور سادیقول اف» و «دائولت یرگاژین» معاونان وی و دیگران ادامه دارد.

مارات آسیپ اف سال 2016 میلادی به عنوان معاون رئیس کمیته امنیت ملی قزاقستان تعیین شد و در تاریخ 9 ژانویه امسال با دستور «قاسم ژامرت تاکایف» رئیس جمهور این کشور برکنار شد.

در مجموع کمیته امنیت ملی قزاقستان در چارچوب تلاش برای تصرف قدرت، اقدامات تروریستی و اغتشاشات 27 پرونده قضایی افتتاح کرده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس سفر به قطر قیمت قزاقستان امنیت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت کمیته امنیت ملی قزاقستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • موعود شمخانی دستگیر شد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • بازداشت موعود شمخانی تأیید شد
  • بازداشت «موعود شمخانی» تأیید شد
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • بازداشت موعود شمخانی تایید شد