Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است، خوزستان قدرت اول کشتی فرنگی از نظر کمیت و کیفیت خوزستان بوده و خواهد بود.

محمد بنا در حاشیه چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، اظهار کرد: این رقابت ها تنها مسابقات جام تختی نیست و چرخه نهایی داخل تیم ملی کشتی فرنگی است که از صبح روز گذشته آغاز شد که البته کشتی های صبح دلچسب نبود اما کشتی های عصر دیروز عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: حساسیت کشتی ها امروز بیشتر می شود ولی در مجموع همه داشته های ما به جز هفت نفری که از حضور در این مسابقات معاف شده اند، در اهواز حاضر هستند و فکر می کنم کادر فنی و کمیته فنی نیز راضی باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: طی صحبتی که با آقای باوفا سرمربی تیم ملی جوانان داشتیم، در این رقابت ها به خیلی از کشتی گیران جوان شانس دادیم. در مجموع فاکتور سنی تیم ملی بزرگسالان خیلی پایین آمده است و یک نسل جدید ساخته شده است و با پیگیری هایی که فدراسیون در رده پایه انجام می دهد، روز به روز این فاکتور سنی جوان نیز می شود. همه کشتی گیران که در جام تختی کشتی گرفتند برای ما پدیده هستند.

وی در ادامه نیز بیان کرد: جام تختی مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است اما نه اینکه همه چیز صد درصد باشد و کشتی گیران مجدداً در فیلتر مسابقات خارجی قرار می گیرند و در نهایت می توانیم از نفرات که از دل این مسابقات انتخاب می شوند و هفت کشتی گیری که در مسابقات اهواز شرکت نکردند، برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، مسابقات کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و جهانی صربستان استفاده کنیم.

بنا درباره کشتی فرنگی خوزستان نیز گفت: خوزستان همیشه خوب بوده است و وقتی صحبت از کشتی فرنگی می شود، اول خوزستان و بعد در کنار آن از فارس و مازندران نام برده می شود. اما به نظر من قدرت اول کشتی فرنگی از نظر کمیت و کیفیت خوزستان بوده و خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان كشتي فرنگي محمد بنا کشتی فرنگی جام تختی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دومین دور مسابفات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد که سینا موحد در جدول استاید بامهره سیاه در برابر استادبزرگ ونکاتارامان از هندوستان با ریتینگ ۲۶۰۵ به برتری رسید و امتیازات خود را به عدد ۲ رساند.


استاد بزرگ قزاقستانی، دنیس ماخنف سومین شطرنج بازی است که سینا موحد در امارات مقابل وی قرار می‌گیرد.


موحد در دور نخست از سد استاد بین‌المللی بانوان آلوآ نورمن از قزاقستان عبور کرد.


شطرنج باز خوزستان برای کسب دومین نورم استاد بزرگی در برابر اساتید نام آشنای شطرنج جهان در دبی در ۹ دور مسابقه  دست به مهره خواهد شد.


سوپر استاد بزرگ سید امین طباطبایی، استاد بین المللی مهدی غلامی اوریمی، استاد بین‌المللی آرش طاهباز، استاد بین المللی آرش داغلی، استاد بین‌المللی آراد نظری، استاد بین‌المللی سید کیان پورموسوی دیگر شطرنج بازان کشورمان در این رقابت‌ها هستند.


۲۳۰ شطرنج باز دراین مسابقات به رقابت می‌پردازند.

مسابقات بین المللی شطرنج جام پلیس امارات، بیست وچهارم اردیبهشت ماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند