Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار جدید حاد تنفسی در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل شناسایی شدند.

درمجموع ۱۷۷ بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران‌وبیدگل بستری هستند که ۱۳۸ مورد مربوط به کاشان و ۳۹ مورد مربوط به آران‌وبیدگل است.

در این بازه زمانی ۳۵ نفر از کل بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی دو شهرستان کاشان آران‌وبیدگل بستری شدند که ۳۰ نفر از آن‌ها مربوط به کاشان و پنج نفر مربوط به آران‌وبیدگل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ۲۴ ساعت گذشته تعداد موارد فوت شده در شهرستان کاشان چهار نفر بوده و آماری از فوتی در این بازه زمانی در شهرستان آران و بیدگل ثبت نشده است.

تاکنون میزان واکسن تزریق شده در دوز اول ۸۵.۶۳ درصد، دوز دوم ۷۷.۴۳ و در دوز سوم ۲۹.۷۷ درصد بوده است.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمار مبتلایان به کرونا ویروس کرونا آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • نمایشگاهی از معرفی هفته مشاغل در آران وبیدگل
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد