Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:09:04 GMT

اعمال وضعیت ویژه در اوکراین به مدت سی روز

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۶۱۴۰

اعمال وضعیت ویژه در اوکراین به مدت سی روز

به گزارش تاس، الکسی دانیلوف دبیر شورای امنیت ملی اوکراین گفت: ولودیمیر زلنسکی دستور اعمال وضعیت فوق‌العاده در سراسر این کشور به‌جز جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک را صادر کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از آنا، وی افزود: وضعیت فوق‌العاده از امروز (چهارشنبه) برای مدت ۳۰ روز اعمال می‌شود و امکان تمدید آن تا ۶۰ روز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای امنیت ملی اوکراین با بیان اینکه رویه‌های اعمال‌شده در اوضاع اضطراری در مناطق مختلف متفاوت است و در مرزهای روسیه و بلاروس شدیدتر خواهد بود، عنوان کرد: صحبت درباره تقویت اقدامات برای حفظ نظم عمومی با امکان اعمال محدودیت در حمل‌ونقل عمومی، بازرسی وسایل ترابری و بررسی مدارک افراد است.

دبیر شورای امنیت ملی اوکراین متعهد شد، این اقدام تقریباً بر زندگی غیرنظامیان تأثیری نخواهد گذاشت و گفت: این تصمیم با هدف تضمین امنیت کشور و به‌عنوان یکی از ابزارهای پاسخ به اقدامات روسیه اتخاذ شده است.

دانیلوف تصریح کرد: دولت در صورت لزوم فوری حکومت‌نظامی اعمال خواهد کرد، اما تاکنون تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده، ولی ممکن است در صورت لزوم در برخی مناطق منع آمدوشد برقرار شود.

منبع: آنا

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اوکراین حمله روسیه به اوکراین جنگ اوکراین اعلام وضعیت ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس آنچه رسانه‌های بلژیک امروز دوشنبه گزارش دادند، «الکساندر دی کرو» نخست وزیر بلژیک، در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل به دلیل جنگی است که این رژیم در غزه به راه انداخته است.

بلژیک در همراهی با دیگر کشورهای اتحادیه اروپا – ایرلند، اسپانیا، مالت، اسلوونی و لوکزامبورگ – از جنگ اسرائیل علیه غزه انتقاد کرده، ابتکاری را برای به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطین ارائه داده و خواستار توقف فروش تسلیحات به اسرائیل و آتش‌بس در غزه شده است.

دی کرو گفت که در دیدار با رهبران کشورهای اتحادیه اروپا، تلاش خواهد کرد تا تحریم‌هایی را علیه اسرائیل اعمال کند، از جمله ممنوعیت کامل واردات کالا از شهرک‌های کرانه باختری و برخورد با شرکت‌هایی که شعبه و معاملاتی در شهرک‌ها، به ویژه به شراب، خرما و محصولات روغن زیتون اشاره دارد.

دی کرو افزود: اعمال تحریم‌ها علیه اسرائیل ناشی از دلایل اخلاقی و ادامه جنگ با غزه و وضعیت کرانه باختری است و ما به سادگی نمی‌توانیم کنار بایستیم؛ چراکه قربانیان در نتیجه عملیات نظامی اسرائیل بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • ویولا آمهرد: سوئیس به اوکراین تسلیحات نخواهد داد
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • عاطفه خادمی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور شد
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل