Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-وزیر بهداشت گفت: با افزایش سریع پوشش واکسیناسیون، هجمه اُمیکرون در ایران تا حدودی کنترل شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وبدا، "بهرام عین اللهی" در بدو ورود به بوشهر برای بازدید از مراکزبهداشتی‏‏، درمانی، آموزشی و پژوهشی این شهر، افزود: با تلاش دانشگاه‌های علوم پزشکی و نیز افزایش سریع پوشش واکسیناسیون به گونه‌ای که تا کنون حدود 92 درصد از جمعیت هدف، دُز اول، 85 درصد دُز دوم و 35 درصد نیز دُز سوم را تزریق کرده اند، هجمه اُمیکرون که در جهان وجود داشت، در کشور ما تا حدودی کنترل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با پیش بینی بهتر شدن وضعیت کرونا در چند هفته آینده، افزود: در مراکز درمانی مشکل خاصی وجود ندارد و مراقبت‌های مورد نیاز ارائه می‌شود؛ شدت ورود بیماران سرپایی در کشور تا حدودی کاهش یافته است و در مرحله افزایش نسبی موارد بستری هستیم.
"بهرام عین اللهی" تاکید کرد: کرونا در هر موج سه مرحله شامل افزایش موارد سرپایی، بستری و مرگ و میر دارد و تصور می‌کنیم مرحله اول و دوم رد شده است و تا چند هفته آینده وضعیت بهتر خواهد شد.
وزیر بهداشت تصریح کرد: با وجود اینکه در پیک ششم کرونا هستیم، اما از نظر وضعیت دارو، مشکل خاصی وجود ندارد.
وزیر بهداشت همچنین گفت: دیروز در ستاد کرونا با حضور رییس جمهور و مسئولان کشور مصوب شد که امسال در ایام نوروز، محدودیت‌های سال‌های گذشته را نداشته باشیم، اما معیار واکسیناسیون برای مسافران در بخش حمل و نقل عمومی و همچنین با خودرو‌های شخصی و استفاده از هتل‌ها مهم است، اطلاعات واکسیناسیون مسافران در سامانه ایران من بررسی می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واکسیناسیون وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند