Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان زنبور ها حس خوبی نسبت به بازی مقابل رنجرز دارد

هفته گذشته بروسیا دورموند در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل رنجرز در خانه، در یک شکست غیر منتظرانه 4 بر 2 بازی را به رنجرز واگذار کرد. حال زنبور ها امشب از ساعت 23:30 باید در اسکاتلند به مصاف رنجرز بروند و سعی کنند نتیجه این بازی را برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری و به نقل از کیکر، کپیتان دورتموند مارکو رویس در کنفرانس خبری قبل از بازی، رویارویی با رنجرز را به یک بازی مرگ و زندگی تشبیه کرده است و معتقد است بازیکنان دورتموند تمام توان خود را برای موفقیت در این بازی، به کار خواهند گرفت. رویس در اینباره گفت:

هیچکس به انگیزه نیاز ندارد، این یک بازی مرگ و زندگی است. ما می دانیم چه چیزی در خطر است و برای صعود به مرحله بعدی باید چکار کنیم. ما کاملا روی راهیابی به مرحله بعد متمرکز هستیم. جاه طلبی های بزرگی داریم و تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا پنجشنبه را روز خود کنیم. باید وجهه دیگری را از خود نشان بدهیم. من احساس مثبتی دارم.

 بروسیا دورتموند قرار است در استادیوم آیبروکس پس از مدت ها رو به روی خیل عظیمی از تماشاگران به میدان برود. پنجاه هزار تماشاگر که انتظار می رود 2600 نفر آن ها از هواداران دورتموند باشند. رویس در این مورد گفت:

 فضای گرمی در انتظار ماست. این چیز بسیار خوبی است و می تواند انگیزه بخش باشد. برای ما مشکلی نخواهد بود.

 

اخبار داغ 

قلعه نویی: این همه کارشناس گفتند گل پرسپولیس هند بود، حرف آنها را هم قبول ندارند؟ مربی استقلال: نمی دانم چطور به وحید امیری معافیت دادند رالف رانگنیک: گل زود هنگام حریف همه چیز را خراب کرد؛ الانگا باید الگوی هم تیمی‌هایش باشد آندره سانتوس: با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت به سمت تمرین آرسنال رفتم و پلیس مرا دستگیر کرد! 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست

فقط برای سرگرمی

واکنش اکانت باشگاه دورتموند به تصویری که در آن تیم های یک چهارم نهایی خواهان رویارویی با این تیم بوده اند
  کامنت تیم فوتبال سن مارینو برای منچستریونایتد:
سلام، لطفا مقابل ما بازی کنید کیلیان ام باپه مقابل دورتموند اریک تن هاخ:
اگر موقع شکست، حامی ما نیستید، پس نباید موقع شکست دوباره حامی ما باشید هرگز از بنفیکا خرید نکنید. از لیورپول و پاری سن ژرمن بپرسید.  دورتموند مقابل پاری سن ژرمن پول به معنای موفقیت نیست چیدمان خطوط دفاعی حرفه ای VS چیدمان خط دفاعی اریک تن هاخ

ام باپه وقتی در لیگ 1 بازی نمی کند:

امید بالای هواداران آرسنال به فولام برای متوقف کردن سیتی

در همین حین، کایت بازی فولامی ها در تمرینات:

وقتی تن هاخ می بیند سانچو به فینال لیگ قهرمانان رسیده:

من، اگر مارکو رویس در فصل خداحافظی اش لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد:

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ پول به معنای موفقیت نیست
  • مارکو رویس: مهم نیست چند بار تیرک ما لرزید، مهم این است که دورتموند به فینال رسید
  • رویس: کسی به تیر دروازه‌های پی‌اس‌جی اهمیت نمی‌دهد!
  • تاپ شات؛ مارکو رویس دیوار زرد را تا ومبلی بالا برد
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟