Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -سرهنگ حسینی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط افرادی در سطح شهرستان شبستر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه ضمن شناسایی متهم یک کارگاه تولید و ساخت مواد محترقه خطرناک را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل بیش از ۲۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و مواد اولیه مرتبط با تولید آن را کشف و ضبط  کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این عملیات ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

در یک عملیات دیگر محموله بزرگ مواد محترقه دست ساز در مسیر شبستر به تبریز کشف شد و طی این عملیات یک نفر دستگیر شد.

 ارزش مواد کشف شده ۱/۵ میلیارد ریال برآورد شد.

 از شهروندان درخواست  می شود کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی مواد محترقه مواد محترقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد