Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها –رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها در دستور کار دستگاه قضایی استان اصفهان قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری در جلسه شورای قضایی استان اصفهان اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقداماتی در خصوص آزادسازی حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها صورت پذیرفته اما تا وضعیت مطلوب فاصله وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از این‌رو با انجام تحقیقات و اقدامات کارشناسانه با همکاری سازمان‌های مسئول وفق قانون و مقررات، رفع هرگونه تصرف و تجاوز به حریم یا بستر رودخانه زاینده‌رود و مسیل ها عملیاتی خواهد شد و با متخلفان این حوزه برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان توزیع امکانات و خدمات برای اعتلای همه بخش ها اعم از سازمان‌های تابعه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان ادارات و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان همگام با سایر بخش‌های دستگاه قضایی استان اهتمام لازم در خصوص رفع کمبودها و نیازهای واحدهای تابعه در حوزه های قضایی استان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها را معمول دارند.

وی خدمت صادقانه به مردم را وسیله ای برای قرب الهی دانست و بیان کرد: شکر این نعمت بزرگ به این است که همه ما سعی و تلاش کنیم از این طریق رضایت حق تعالی و مردم عزیز را جلب کنیم.

واکاوی بحران آب و مشکلات حوضه آبریز زاینده‌رود/ مدیریت غیرمنسجم و بازارتراشی برای آبی که نیست!

«معجزه آبخیزداری»|کاهش 75 درصدی مصرف آب شهری با منظرسازی مقاوم با خشکسالیانسداد بخشی از معبر شرقی دریاچه شهدای خلیج فارس به دلیل نشتی لوله آب + عکسبحران آب در قلب ایران| کاهش 54 درصدی بارندگی در استان سمنان/ افت حجم عظیمی از ذخایر آبی

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری با اشاره به سفر اخیر ریاست قوه قضاییه به اصفهان نیز اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این معطوف شده که نگاه‌های مسئولان در بخش‌های مختلف نسبت به اصفهان که به استان برخوردار شهرت یافته،‌تغییر کند و در سفر اخیر ریاست محترم قوه قضاییه به اصفهان بخش‌هایی از این مشکلات مطرح شد.

وی افزود: خوشبختانه در این سفر مصوبات خوبی به تصویب رسید که منشاء برکاتی برای استان اصفهان خواهد بود و اجرای آن نیازمند پیگیری‌های جدی است و بنده از عنایات ریاست معظم قوه قضاییه صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد:‌دعوت از مسئولان اجرایی استان در جلسات بعدی شورای قضایی برای پاسخگویی به مطالبات مردم مد نظر قرار دارد و این موضوع در دستور کار جلسات آینده قرار گرفت.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اصفهان بستر رودخانه قضایی استان قوه قضاییه بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی صیانت و حفاظت از منابع آبی، در سال گذشته گروه‌های گشت و بازرسی امور آب مشهد در محدوده تحت پوشش پس از طی مراحل قانونی و با همکاری نیروی انتظامی  ۹۱ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها را بازگشایی و رفع تصرف کرد.

محمد برزویی افزود: در همین مدت ۶۹ هزار و ۳۸۸ متر بستر رودخانه‌ها هم لایروبی شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • اراضی رودخانه‌های استان یزد رفع تصرف شدند