Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه قزوین با بیان اینکه ماجراهای دیگری مانند نیاوران و هفت‌سنگان در استان جریان دارد، گفت: این نوع انتقال اراضی کشاورزی به شکل رفاقتی اعتماد مردم را آتش می‌زند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی صبح امروز در دیدار با حسن بابایی معاون قوه قضائیه که در دفتر امام جمعه قزوین صورت گرفت، اظهار داشت: بعضی وقت‌ها شاهد این هستیم که احکامی در حوزه مالکیت اراضی صادر می‌شوند که حتی افراد زمین‌خوار هم از آنها متعجب می‌شوند و با وجود اینکه گفتن این موضوعات برای بنده هزینه دارد، ناچار به تبیین آنها هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماجراهای دیگری مانند نیاوران و هفت‌سنگان در استان جریان دارد، گفت: این نوع انتقال اراضی کشاورزی به شکل رفاقتی اعتماد مردم را آتش می‌زند. چرا که یک کشاورز نمی‌تواند در زمین کشاورزی خود یک فضای کوچک برای استراحت خود درست می‌کند، اما در کنار زمین خود شاهد ساخته شدن کاخ‌ها و ویلاهاست.

عابدینی با تأکید بر لزوم دقت به پرونده‌های زمین‌خواری اضافه کرد: گاهی اسناد، شواهد و قرائن پرونده طوری چیده می‌شود که با اتکای به فریب حقوق مردم و بیت‌المال ضایع می‌شود که نتیجه چنین نیرنگ‌هایی آفت و بلا برای جامعه است؛ چرا که وقتی اعتماد مردم از دست برود، جامعه ما آفت‌زده می‌شود.

اعتماد مردم مهمترین سرمایه نظام است

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود اعتماد عمومی را مهمترین سرمایه کشور و نظام دانست و گفت: شاهد این هستیم که بسیاری از مردم ما از نحوه اجرای عدالت ناراحت هستند؛ اما جرئت حرف زدن و انجام کاری را ندارند؛ اما سؤال این است که آیا اعتماد آنها صدمه ندیده و نباید این اعتماد به آنها برگردانده شود؟

عابدینی با اشاره به سفر ریاست قوه قضائیه در تابستان گذشته به استان قزوین افزود: کوتاهی ما در موضوعاتی مانند زمین‌خواری خسارت‌های زیادی برای ما به وجود می‌آورد و اعتماد مردم را دچار نقصان می‌کند.

زمین‌خواری ‌هفت‌سنگان چگونه شکل گرفت؟ / وقتی "رئیس قوه قضائیه" به داد عدالت رسیدرئیس‌کل دادگستری استان قزوین: پرونده هفت‌سنگان عادلانه بررسی شد/ درباره رای دادگاه تجدید اظهار نظر نمی‌کنمامام جمعه قزوین در گفت‌وگو با تسنیم: با صدور رای پرونده هفت‌سنگان امیدواری به عدالت در بین مردم جان گرفت

وی ادامه داد:‌ مردم ما همان مردمی هستند که رژیم ستمگر پهلوی را سرنگون کرده و در دوران دفاع مقدس از تمام جان و مال خود هزینه کردند و حتی در سال‌های اخیر هم در دفاع از حرم چیزی کم نگذاشتند؛ بنابراین شایسته نیست که با اعتماد آنها بازی شود و باید روند صدور حکم در دستگاه قضا در جهت احیای این اعتماد عمومی باشد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد نماز جمعه استانداری قزوین قوه قضائیه ستاد نماز جمعه استانداری قزوین قوه قضائیه اعتماد مردم جمعه قزوین هفت سنگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در راستای توسعه اقتصاد دریاپایه در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی توسعه تولید با مشارکت مردم را یک اولویت بسیار مهم دانست و بیان کرد: در این راستا طرح‌های اقتصادی متعددی با مشارکت مردم در استان بوشهر در حال اجرا است.

استاندار بوشهر با اشاره به اجرایی شدن نخستین شهر مولد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در این شهر مولد در دستور قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر ۲ شهر مولد مصوب شده است، گفت: شهرک مولد اول نهایی شده و حدفاصل دلوار تنگستان و بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر شهر مولد یادشده را بنام دلیران تنگستان اعلام و بیان کرد: این شهر در سواحل خلیج فارس منطقه دلوار تنگستان قرار دارد و این مجموعه در مساحت ۸۵۰ هکتار اجرایی شده است.

محمدی‌زاده با تأکید بر تسریع در اجرا این طرح و واگذاری اراضی آن به جامعه هدف گفت: اراضی شهر مولد دلیران تنگستان از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به امور اراضی و سپس به شرکت شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر منتقل می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و نظارتی در اجرایی‌شدن این طرح اضافه کرد: در مجموع در ۲ شهر مولد کشاورزی استان بوشهر ۲ هزار و ۵۰ هکتار زمین مصوب و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ۸۵۰ هکتار اراضی ساحلی استان مربوط به شهر مولد اول و یک‌هزار و ۲۰۰ هکتار دیگر به شهر مولد دوم اختصاص دارد گفت: شهر مولد کشاورزی دلیران تنگستان با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرایی شده است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در شهرهای مولد، زندگی و کار در کنار هم ویژه خانواده‌ها طراحی شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی استان بوشهر دارد.

کد خبر 6090289

دیگر خبرها

  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد