Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم انلاین لرستان: فرهاد زیویار ادامه داد: دستگاه آنژیوگرافی پیشرفته که از آخرین ورژن های موجود در خاور میانه  است و سه یا چهارمین دستگاه در ایران می باشد ، بخش ccu با ۱۱ تخت با تکنولوژی روز ایران و سایر تجهیزات آنها که ساخت کشور ایران،  بخش قلب و اتاق عمل دوم جراحی قلب باز با تجهیزات به روز در این بیمارستان افتتاح گردید که این امکانات از امروز در خدمت بیماران نیاز مند خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مدنی اظهار کرد:هزینه راه اندازی و تجهیزات این بخش ها بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان است.
 
آرش امین افزود: با افتتاح این بخش ها بیش از ۹۵ درصد از بیماران قلبی هم استانی در این مرکز درمان خواهند شد .
 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: استاندار لرستان بیمارستان افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه

موارد مذکور باعث آن گردیده تا موسسات پیشرو و همگام با تکنولوژی، به سرعت جایگزین شرکت‌های سنتی و کم رمق گردند. لازم است بدانید یکی از مهمترین نکاتی که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید به آن دقت شود، سیستم فیلتراسیون و تعداد مراحل تصفیه می‌باشد. در ادامه به بررسی مهمترین موارد تأثیرگذار در هنگام انتخاب و خرید تجهیزات تصفیه و معرفی بهترین سیستم فیلتراسیون در آنها خواهیم پرداخت.

نقش سیستم فیلتراسیون در دستگاه تصفیه آب

در ساختار انواع دستگاه تصفیه آب موجود در بازار کشور، سیستم‌های فیلتراسیون مختلفی بکار رفته و این موضوع باعث گردیده تا این تجهیزات سودمند از لحاظ عملکرد و کارایی متفاوت باشند. در حقیقت سیستم فیلتراسیون نشان دهنده نوع آلاینده‌هایی است که توسط دستگاه قابلیت حذف خواهند داشت. همچنین میزان حذف این آلاینده‌ها به سختی آب ورودی، ظرفیت فیلتراسیون دستگاه و میزان مصرف وابسته خواهد بود.

بطور کلی سیستم فیلتراسیون و تعداد فیلترهای تعبیه شده در انواع آب تصفیه کن، ارتباطی مستقیم با نوع و حجم آلاینده‌های موجود در آب خواهند داشت. به همین دلیل لازم است تا قبل از انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب، اطلاعات کاملی از میزان سختی آب ورودی، PH، فشار، نوع و میزان آلاینده‌های موجود در آب داشته باشید. در صورت عدم توجه به موارد مذکور، قطعاً از عملکرد و کارایی تجهیزات خریداری شده رضایت نخواهید داشت.

امروزه دسترسی نامحدود به آب سالم و بهداشتی در منازل، ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌ها، با استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی امکان‌پذیر گردیده است. این سیستم با ظرفیت تصفیه و تولید 25 لیتر آب در ساعت، قادر به تأمین نیازهای مختلف روزانه مانند شرب و پخت و پز بوده و قابلیت اتصال به انواع تجهیزات خانگی مانند ساید بای ساید، قهوه ساز، اسپرسو ساز، بویلر و یخ‌ساز را نیز دارا می‌باشد.

سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس بعنوان یکی از متداول‌ترین و کارآمدترین سیستم‌های مورد استفاده در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می‌رود. این سیستم پیشرفته، توانایی حذف انواع آلاینده‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب را داشته و قابلیت تولید آب یونیزه قلیایی، آب اکسیژنه و آب معدنی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی آب شرب را خواهد داشت.

مزایای استفاده از تجهیزات تصفیه آب خانگی

با خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، ضمن دسترسی نامحدود به آب شرب پاکیزه و بهداشتی، از مزایای گوناگون دیگری نیز بهره مند خواهید شد. استفاده از تجهیزات تصفیه، صرفه‌جویی در مخارج خانوار و مهمتر از آن، تضمین سلامت افراد خانواده را در پی خواهد داشت. ازجمله مهمترین مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

سلامتی خانواده: با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و استفاده از آب تصفیه شده، احتمال ابتلا به امراض مختلف گوارشی مرتبط با مصرف آب آلوده به صفر خواهد رسید. ازجمله این امراض می‌توان به حصبه، وبا، اسهال خونی، فلج اطفال، سرطان، کرم روده، هپاتیت و تورم معده اشاره نمود. در صورت ابتلا به هریک از بیماری‌های خطرناک مذکور، هزینه‌های مربوط به درمان و عوارض جانبی آن سرسام آور خواهند بود. تفاوت در طعم و مزه آب: فیلتراسیون تعبیه شده در تجهیزات تصفیه آب خانگی، انواع آلاینده‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی موجود در آب را حذف می‌نمایند. شن، ماسه، گچ، آهک، گل و لای، رسوبات، براده و زنگ زدگی، نیتریت، نیترات، سرب، کلر، فلوراید، سموم کشاورزی و سایر آلاینده‌های موجود، هر یک طعم خاصی به آب داده‌اند. با حذف این مواد مضر، طعم و مزه آب خالص علی الخصوص هنگام نوشیدن چای، قهوه و حتی در طعم غذا احساس خواهد شد. صرفه اقتصادی: با خرید انواع تجهیزات تصفیه آب خانگی به منبعی نامحدود از آب شرب سالم دسترسی خواهید داشت و قطعاً از خرید بطری‌های آب آشامیدنی و حمل و نقل آنها بی نیاز خواهید شد. این موضوع در بلند مدت باعث صرفه جویی در هزینه‌های خانوار می‌گردد. همچنین کیفیت، طعم و خلوص آب تصفیه شده با هیچ یک از برندهای آب آشامیدنی موجود در بازار قابل مقایسه نیست. حفظ محیط زیست: با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی و عدم خرید بطری‌های آب آشامیدنی، از تولید زباله‌های پلاستیکی و رهاسازی آن در محیط زیست جلوگیری خواهید نمود. این موضوع کمک شایانی به حفاظت از محیط زیست و پیشگیری از هدر رفت انرژی خواهد نمود. زیرا در روند تولید تا حمل و نقل بطری‌های آب، انرژی و مواد اولیه فراوانی صرف می‌گردد.

موارد مذکور تنها بخش اندکی از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی هستند. با استفاده از آب ذخیره شده در مخازن تحت فشار این تجهیزات، هنگام قطع شدن جریان آب یا برق نیز به آب سالم دسترسی خواهید داشت. همچنین اتصال آب تصفیه کن خانگی به انواع تجهیزات مانند آبسردکن و یخچال و یا استفاده از آب تصفیه شده در اتوی بخار، آکواریوم، بخارشور و مواردی از این قبیل امکان پذیر خواهد بود.

خرید دستگاه تصفیه آب با خدمات طلایی شرکت آبگونه

در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را در سر داشته باشید، گزینه‌های متعددی پیش روی شما خواهند بود. این تجهیزات توسط بسیاری از شرکت‌ها، وبسایت‌ها، مغازه‌ها و یا حتی در فروشگاه‌های آنلاین مانند دیجیکالا عرضه می‌شوند. اما لازم است بدانید که انواع آب تصفیه کن خانگی تجهیزاتی خدمات محور بوده و در صورت نصب غیر اصولی و یا عدم دریافت خدمات مطلوب، قادر به استفاده از آنها نخواهید بود.

مهمترین مواردی که در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب باید به آنها توجه کافی داشته باشید شامل کیفیت و اصالت محصول، نحوه ارسال و نصب، مدت زمان گارانتی، بازه زمانی ارائه خدمات پس از فروش، همچنین نحوه سرویس و نگهداری از این تجهیزات می‌باشند. در صورت عدم توجه به موارد مذکور، محصول خریداری شده قطعاً از عملکرد و کارایی مناسبی برخوردار نبوده و موجب نارضایتی و هدر رفت سرمایه شما خواهد شد.

شرکت آبگونه پالایش گستر نوین با سال‌ها تجربه در زمینه واردات و تولید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور، نسبت به عرضه انواع تجهیزات تصفیه در وبسایت تخصصی آبگونه اقدام نموده است. با خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت آبگونه، از گارانتی طلایی 24 ماهه تعویض قطعات با شماره سریال منحصر به فرد و خدمات پس از فروش مادام العمر بهره مند خواهید شد.

از دیگر خدمات ارائه شده توسط شرکت آبگونه می‌توان به خدمات مشاوره تخصصی رایگان، ارسال و نصب رایگان محصولات، تضمین قیمت، ضمانت اصالت محصولات، امکان پرداخت وجه در محل، امکان ثبت سفارش آنلاین و خدمات اطلاع رسانی پیامکی رایگان زمان انجام سرویس‌های دوره‌ای دستگاه تصفیه آب خانگی اشاره نمود. گستردگی خدمات ارائه شده، جلب رضایت حداکثری مشتریان محترم این مجموعه را در پی داشته است.

خواهشمند است تا قبل از ثبت سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، نسبت به اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان فروش آبگونه اقدام فرمایید. دریافت مشاوره رایگان، امکان خرید بهترین تجهیزات تصفیه متناسب با کیفیت آب لوله‌کشی محل سکونت و میزان بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید را فراهم خواهد نمود. هدف ما سلامتی شماست.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • نحوه آنژیوگرافی مغز + فیلم
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد