Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@19:34:00 GMT

معرفی سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۷۱۰۱

معرفی سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس

سوپراپلیکیشن اسنپ به تازگی در راستای ارائه خدمات بیشتر به کاربران سرویس جدیدی به نام اسنپ اکسپرس راه‌اندازی کرده است. این سرویس سفارش آنلاین سوپرمارکت که در ابتدا به‌عنوان یکی از سرویس‌های اپلیکیشن اسنپ‌فود فعالیت می‌کرد، اکنون با عنوان اسنپ اکسپرس در اختیار کاربران بیشتری قرار دارد. در ادامه شما را با سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس و مزایای استفاده از آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آشنایی با سرویس اسنپ اکسپرس

در سال‌های اخیر که کسب‌وکارهای آنلاین مردم را به دریافت سریع محصولات و خدمات عادت داده‌اند، امکانات متنوع اپلیکیشن اسنپ با بیشترین استقبال روبه‌رو شده‌اند. درواقع مردم با وجود مشغله‌های کاری زیاد، اهمیتی که به سلامتی خود در دوره کرونا و مواجه به آلودگی هوا می‌دهند و سهولت خرید و دریافت سفارش‌های خود از سوپرمارکت‌ها از خدمات تحویل سریع سرویس‌های آنلاین استقبال کرده‌اند.

این نکته باعث شد سرویسی که در اختیار اسنپ‌فود قرار داشت، برای دسترسی آسان‌تر کاربران به بیش از 1500 فروشگاه زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ مانند هایپراستار به فعالیت ادامه دهد.

رسالت اصلی اسنپ اکسپرس

علت اصلی روی کار آمدن سوپرمارکت اسنپ اکسپرس در بسیاری از شهرهای ایران، رشد روزافزون خرید کاربران از انواع سوپرمارکت‌های اینترنتی است. این سرویس که در گروه سرویس‌های Q-Commerce قرار دارد، توانسته با استفاده از ناوگانی اختصاصی سفارش‌های ثبت‌شده در سوپرمارکت‌های آنلاین را در کمتر از 30 دقیقه به دست مشتریان برساند.

چگونه از اسنپ اکسپرس استفاده کنیم؟

برای اینکه از خدمات اسنپ اکسپرس بهره‌مند شوید، کافی است اپلیکیشن اسنپ اکسپرس را از طریق مایکت، کافه‌بازار یا گوگل‌پلی در گوشی خود نصب کنید. برای عضویت باید ابتدا شماره تماس خود را ثبت و کد تأیید دریافتی را وارد نمایید. بعد از وارد کردن نام و نام خانوادگی و تأیید اطلاعات باید آدرس خود را مشخص کرده تا سوپرمارکت‌های نزدیک به شما معرفی شوند.

بعد از آنکه آدرس را ثبت کردید، می‌توانید سوپرمارکت‌های معرفی‌شده و کیفیت عملکرد هریک را مشاهده کنید. بعد از ثبت اقلام مورد نظر و پرداخت هزینه باید منتظر دریافت سفارش خود باشید.

اسنپ اکسپرس در خدمت مشتریان هایپراستار

هایپراستار یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف است که شعب بسیاری در تهران و برخی از کلان‌شهرهای ایران مانند شیراز، اصفهان و مشهد دارد. بسیاری از مردم خرید مایحتاج خود از هایپراستار را به سایر فروشگاه‌ها ترجیح می‌دهند. دلیل اصلی آن هم مزایای این فروشگاه زنجیره‌ای است که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

مزایای خرید از فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار

هایپراستار که در شهر تهران شعب زیادی دارد، توانسته امکان خرید اقلام متعددی از لبنیات و مواد پروتئینی گرفته تا لوازم برقی و دیجیتال منزل را برای مردم فراهم کند. بنابراین مردم بدون نیاز به سر زدن به سوپرمارکت‌های متعدد و تنها با حضور در یکی از شعب هایپراستار مایحتاج خود را خریداری می‌کنند. این موضوع باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

اما مزایای هایپراستار به اینجا ختم نمی‌شوند. هایپراستار تخفیف‌های همیشگی به مشتریان ارائه می‌دهد که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز می‌شود. علاوه‌براین امکان ثبت سفارش آنلاین را برای کاربران خود فراهم کرده است.

بنابراین مشتریان بدون اینکه از خانه یا محل کار خود خارج شوند و وقتی را در ترافیک خیابان‌ها و شلوغی هاپیراستار بگذارنند، از خدمات آنلاین سریع و آسان هایپراستار بهره‌مند می‌شوند. درضمن کاربران این فروشگاه با روش خرید آنلاین می‌توانند در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنند.

همکاری منحصر‌به‌فرد هایپراستار با اسنپ اکسپرس

فروشگاه زنجیره‌ای هایپراستار در راستای عرضه و فروش اینترنتی اقلام متنوع و پرمصرف خود با اسنپ همکاری می‌کند. از ماه‌های اخیر مشتریان هایپراستار با کمک سرویس اسنپ اکسپرس توانسته‌اند سفارش خود را در کمتر از 30 دقیقه دریافت کنند.

اسنپ اکسپرس تمامی شعب هایپراستار که در نزدیکی آدرس شما قرار دارند، تحت پوشش قرار داده است. شما هنگام خرید از سوپرمارکت اسنپ اکسپرس می‌توانید یکی از شعب هایپراستار را انتخاب کنید. سپس سفارش خود را با توجه به اقلام موجود در این فروشگاه به ثبت برسانید. با این راهکار علاوه بر تنوع کالاها و تخفیفات همیشگی هایپراستار از تخفیف‌های ویژه اسنپ اکسپرس نیز بهره‌مند خواهید شد.

مزایای خرید از سوپرمارکت اسنپ اکسپرس

هنگامی که تصمیم به ثبت سفارش در سوپرمارکت آنلاین می‌گیرید، پلتفرم‌های مختلفی برای خدمت‌رسانی به شما وجود دارند. اسنپ اکسپرس با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد توانسته در کوتاه مدت توجه بسیاری را به خود جلب کند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

دسترسی به تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌های محلی

همانطور که گفتیم اسنپ اکسپرس با بیش از 1500 فروشگاه و سوپرمارکت همکاری می‌کند. شما با ثبت آدرس خود به تمامی فروشگاه‌ها و سوپرمارکتی‌هایی محلی دسترسی داشته و از آنها خریداری می‌کنید.

تحویل آنلاین در کمتر از 30 دقیقه

پس از ثبت سفارش سوپرمارکت و ارسال رسید برای مشتریان، اقلام تهیه و در کمتر از 30 دقیقه به مشتریان تحویل داده می‌شوند. اسنپ اکسپرس برای رانندگان پیک موتوری خود قوانین وضع کرده است. رانندگان باید سریع و به‌موقع سفارشات را در واحد به مشتریان تحویل دهند.

این درحالی است که رعایت احترام و خوش‌برخوردی با مشتریان اهمیت ویژه‌ای دارد. درضمن تحویل سریع همزمان با رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی دوره کرونا انجام خواهد گرفت.

امکان مشاهده کالاهای تخفیف‌دار

یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مزایای خرید از سوپرمارکت اسنپ اکسپرس، وجود تخفیف‌های ویژه برای انواع اقلام سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌هاست. مشتریان هنگامی که فهرست کالاها را نگاه می‌کنند، متوجه میزان تخفیف اجناس تخفیف‌دار نیز می‌شوند. بنابراین قراردادن اقلام در سبد خرید با آگاهی از درصد تخفیف آنها صورت می‌گیرد.

کاربرپسندی اپلیکیشن اسنپ اکسپرس

اپلیکیشن اسنپ اکسپرس به‌نحوی طراحی شده است که کاربران در هر رده سنی بتوانند خرید خود را سریع و آسان انجام دهند. علاوه‌بر کاربرپسندی، ظاهر زیبای اپلیکیشن، دسته‌بندی منظم اجناس، قیمت و اطلاعات دقیقی که درباره تمام محصولات وجود دارد، باعث جلب توجه کاربران شده است.

پشتیبانی آنلاین تمام وقت 

اسنپ اکسپرس با استخدام افراد آموزش‌دیده و مجرب در بخش پشتیبانی توانسته در 24 ساعت شبانه‌روز سؤالات کاربران را پاسخ دهد. درصورتی که کاربران با مشکلاتی مواجه شوند با ارسال پیام متنی یا تماس تلفنی با تیم پشتیبانی، می‌توانند آنها را حل کنند. علاوه‎براین، پشتیبانی بستری برای ثبت نقدونظرات مشتریان نیز خواهد بود.

تخفیفات ویژه اسنپ اکسپرس

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سوپرمارکت اسنپ اکسپرس وجود کدهای تخفیف ویژه است که امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را برای مشتریان فراهم کرده است. چند نمونه از این تخفیف‌ها عبارتند از:

کد تخفیف 25000 تومانی اولین خرید از اسنپ اکسپرس

وقتی برای اولین بار از سوپرمارکت آنلاین در اسنپ اکسپرس خرید انجام می‌دهید، از 25هزار تومان تخفیف استفاده خواهید کرد. این کوپن همه اجناس قابل خرید را شامل می‌شود. درضمن باید توجه کنید که سفارش شما باید حداقل 50هزار تومان باشد.

50 درصد تخفیف مارکت پارتی اسنپ اکسپرس

شما می‌توانید با ورود به کمپین مارکت پارتی از طریق مرورگر یا اپلیکیشن، از تخفیفی که برای برخی از اجناس وجود دارد، استفاده کنید. این تخفیف تا 50% و بدون نیاز به کد تخفیف روی اجناس سوپرمارکت‌های اینترنتی اعمال می‌شود. لازم به ذکر است که موجودی محصولات محدود و همواره در حال به‌روزرسانی است.

کد تخفیف 20000 تومانی سفارش اسنپ اکسپرس

درصورت ثبت سفارش حداقل 40هزار تومانی، می‌توانید از 20هزار تومان تخفیف سوپرمارکت اسنپ اکسپرس استفاده کنید. این در حالی است که اگر از طریق سایت اسنپ اکسپرس 30هزار تومان خرید انجام دهید، باز هم می‌توانید از 20هزار تومان تخفیف سایت اسنپ اکسپرس بهره‌مند شوید.

تا 70% تخفیف اساسی در ماه اسنپ اکسپرس

کمپین تخفیف اساسی ماه اسنپ اکسپرس امکان استفاده از تخفیف حداکثر 70% را فراهم می‌کند. کافی است روی بنر «خرید اساسی ماه» کلیک کرده و بعد از ثبت سفارش خود، هزینه را با لحاظ کردن تخفیف پرداخت کنید.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 طرح صیانت از فضای مجازی اسنپ اکسپرس هایپراستار فروشگاه زنجیره ای مذاکرات وین اختلاف روسیه و اوکراین سقوط جنگنده اف 5 طرح صیانت از فضای مجازی سوپرمارکت اسنپ اکسپرس فروشگاه زنجیره ای کمتر از 30 دقیقه سوپرمارکت آنلاین اسنپ اکسپرس اپلیکیشن اسنپ سوپرمارکت ها فروشگاه ها سفارش خود صرفه جویی ثبت سفارش تخفیف ها بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرهای درمانی رایگان با اسنپ

اسنپ ۵۹۹ سفر خود را برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه‌ پزشکی نوین» به مدت ۳ ماه رایگان کرد.   به گزارش روابط عمومی اسنپ، این طرح با ارزش ۴۷ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان برای تسهیل رفت‌و‌آمد کودکان مبتلا به بیماری‌های سخت و همراهانشان در نظر گرفته شده بود که از مناطق کم‌برخوردار برای درمان به تهران سفر می‌کنند. اسنپ هم‌مسیر با کودکان تحت درمان جامعه هدفِ این طرحِ همسو با ماهیت کسب‌وکار شرکت اسنپ کودکانی هستند که برای درمان از محل سکونت خود به شهر تهران سفر می‌کنند.   این کودکان و خانواده‌هایشان اغلب از مناطق کم‌برخوردار هستند و در منطقه‌ محل سکونت خود به مراکز درمانی مجهز یا کادر پزشکی متخصص دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک برای تسهیل رفت‌وآمد این گروه به مراکز درمانی است.   طرح تخفیف‌ ویژه‌ ۲۰ درصدی به موسسات نیکوکاری از جمله طرح‌های مشابهی است که در تمام طول سال برای تسهیل رفت‌آمد و کاهش هزینه‌های موسسات نیکوکاری اجرا می‌شود. معرفی خیریه‌ پزشکی نوین ماموریت این خیریه پوشش هزینه‌ها و منابع لازم برای درمان کودکان زیر ۱۸ سال و زنان سرپرست خانوار ساکن مناطق کم‌برخوردار است. در راستای این هدف نیز بستر مناسبی را برای همکاری با نیروهای متخصص پزشكى، پرستارى و مددکارى برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایى تخصصى رایگان فراهم کرده است.   این خیریه کودکان کم‌برخورداری را که برای بهره‌مندی از خدمات پزشکی نیاز است به تهران سفر کنند از ابتدای سفرشان تا زمان بهبودی کامل همراهی و حمایت می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • عکس مدارگرد «مارس اکسپرس» از لشکر عنکبوت‌ها روی مریخ!
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!