Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر اینکه در دولت کریمه، فرصت برای تبیین هرچه بهتر مفاهیم دینی و اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی فراهم شده است، گفت: می بایست از فرصت که هماهنگی و همسویی بین تمام عناصر انقلابی ایجاد شده است برای کار فرهنگی بهره لازم را ببریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان صبح امروز در دیدار با رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه زمینه برای انجام کارهای نه تنها اطلاع رسانی بلکه تبیین هرچه بهتر مفاهیم دینی و اجتماعی و فرهنگی و اخلاقی در شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: می بایست از این فرصت ایجاد شده توسط دولت کریمه که هماهنگی و همسویی بین تمام عناصر انقلابی ایجاد شده است برای کار فرهنگی بهره لازم را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به فرصت ایجادشده برای خدمتگراری بیشتر، باید بر اساس اولویت های موجود و فراهم بودن بستر و زمینه لازم برای انجام فعالیت های فرهنگی، از وجود جوانان فعال انقلابی در سطح مساجد، روحانیون فعال و مبلغان گفتمان ساز در سطح استان، تشکل های دینی، مداحان و ستایشگران اهل بیت(ع) و سایر ظرفیت های اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در راستای تحقق اهداف فرهنگی استفاده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر رصد و شناسایی بیش از پیش اولویت های شهر بندرعباس ابراز داشت: مجموعه های فرهنگی می بایست در اجرای هرچه بهتر طرح و برنامه های فرهنگی در سطح شهر بندرعباس همکاری لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام انصاری راد با اعلام آمادگی کامل اداره کل تبلیغات اسلامی جهت همکاری با سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: این اداره کل دارای ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی است که در صورت تلفیق با امکانات و ظرفیت های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس، می توانیم گام های موثرتری در حوزه فرهنگی برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی هرچه بهتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه برای اقشار کم درامد

 

شرکت توسعه مسکن کویر از شرکت های زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیبا اجرای طرح های مسکونی در شهرهای هرمزگان امکان خانه دار شدن با شرایط خاص برای شهروندان فراهم کرده است.

مهدی اماندادی مدیرعامل شرکت گفت:برخی واحدهای ساخته شده اکنون با  مبلغ محدود پیش فروش ودر اقساط ۱۸ تا ۳۰ ماهه  واگذار می شود.

وی گفت:اکنون طرح های زمرد، الهیه در بندرعباس در حال ساخت است و هم اکنون طرح زمرد حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

اماندادی گفت: امکان دریافت تسهیلات مسکن ملی تا سقف 550 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه فرم قرمز و همچنین دریافت 350 میلیون تومان وام مشارکت بانک مسکن فراهم است.

لازم به ذکر است این شرکت در استان‌های کرمان ویزد فعالیت می‌کند ودر حال حاضر بالای ۲۰۰۰ واحد در استان‌های هرمزگان وکرمان در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جعفر صادق(ع) ترویج‌دهنده فرهنگ اصیل شیعه بودند
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم