Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود احمدی بیغش گفت: با کمال تاسف کشورهای همسایه را در دولت یازدهم و دوازدهم از دست داده بودیم و آنها ایران را به نوعی تحریم کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود احمدی بیغش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه تصور دولت قبل این بود که اگر بتواند مقابل قدرت های بزرگ خوش رقصی کند و دل آمریکا و اروپا را به دست آورد می تواند تمام مشکلات را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی بیغش با اشاره به اینکه قطعا دشمن خواستار یک زندگی توام با آرامش برای مردم ما نیست، افزود: آنها ایران را همانند سال های دور با همان تواقعاتی که از آن داشتند می خواهند در نتیجه اجازه هیچگونه پیشرفتی را به کشور ما نداده اند.    وی اظهار داشت: متاسفانه دولت دوازدهم ارتباط با کشورهای همسایه را از دست داد اما رویکرد راهبردی آیت الله رئیسی بر خلاف سنوات گذشته است، رئیس جمهور و دولت کنونی به استثناء رژیم صهیونیستی تعامل با کل دنیا را در دستور کار قرار داده اند.    احمدی بیغش تصریح کرد: ارتباط با کشورها راهبرد استراتژیک آیت الله رئیسی بوده و آغاز ایجاد روابط با همسایه ها ارزشمند و موثر است، با کمال تاسف کشورهای همسایه را در دولت یازدهم و دوازدهم از دست داده بودیم و آنها ایران را به نوعی تحریم کردند.    وی گفت: امروز دیوارهای تحریم برداشته شده و ارتباط با کشورهای همسایه در اولویت قرار گرفته است، شاید برخی از آنها به اندازه یکی از استان های ما باشند اما بر فرض مثال قطر ثروتمند بوده و تعامل متقابل با این ایالت ها می تواند آورده زیادی داشته باشد.    عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: امیدواریم روابط مذکور باعث شود با سایر کشورها هم ارتباط برقرار شده، تنش ها در خاورمیانه فروکش کند و بخش عمده مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبانند مرتفع شود.          انتهای پیام/ 

منبع: دانا

کلیدواژه: کشورهای همسایه احمدی بیغش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل

 ترانه احمدی به مقام نخست رقابت‌های دستجات آزاد اسکیت فری استایل در شاخه اسپید اسلالوم دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از صبح امروز (پنج‌شنبه) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.

در رده سنی بالای 19 سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و‌ با زمان 4.217 ثانیه بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند و رکورد ایران را ارتقا بدهد.

پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. 

رکورد پیشین هم در اختیار ترانه احمدی با زمان 4.280 ثانیه بود.

همچنین در رده سنی زیر 19 سال، پریناز زکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکست رکورد ایران توسط ترانه احمدی در مسابقات اسکیت فری استایل
  • خاورمیانه 2050 چه شکلی است؟/ 3 سناریو با فرض جنگ سرد آمریکا و چین
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • شبکه ملی تنظیم‌گری ایران رونمایی شد
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت