Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@15:04:04 GMT

تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر ساماندهی می شود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۷۲۷۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز:سید مرتضی اعتصامی در تشریح این خبر  اظهارداشت: لایحه طرح ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر در کمیسیون خدمات شهر و محیط زیست مطرح و پس از بحث و بررسی به اتفاقء آرا حاضرین مقرر گردید در این خصوص کمیته ای تحت عنوان کمیته ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی با عضویت رئیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به عنوان دبیر جلسه،معاونت خدمات شهری ،معاونت حمل و نقل و ترافیک، رئیس سازمان فرهنگی –اجتماعی و ورزشی ،رئیس اداره کل بازرسی ،رئیس اداره کل حراست،رئیس اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل و دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرج تشکیل و در این خصوص اتخاذ تصمیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیسیون خدمات شهر و محیط زیست شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه آمار دقیقی از تابلوهای تبلیغاتی نداریم، افزود: پایش و ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر موجب افزایش زیبایی بصری می شود.

اعتصامی بیان کرد: با توجه به  قانون تشکلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و همچنین آیین نامه پیش آمادگی های ساختمان در گذرها و به منظور هماهنگی و یکسازی در ضوابط و مقررات مربوط به تبلیغات محیطی و ساماندهی امور و پاسخگویی به متقاضیان در زمینه نصب و انجام تبلیغات ، ضوابط و مقررات تبلیغات محیطی ، چار چوب طرح ساماندهی تبلیغات شهری در چندین ماده و تبصره در خصوص آیین نامه ، ضوابط نصب، ساماندهی وعوارض فضاهای تبلیغاتی سطح شهر تعیین شده است.

اعتصامی با اشاره به آشفتگی و نابسامانی بصری تبلیغات در شهر گفت: ساماندهی تبلیغات شهری و محیطی، حذف آلودگی‌های بصری، سایه بان ها و بنرهای فرسوده و حفظ ایمنی شهروندان از اهداف اجرای این طرح است.

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز تبلیغات کرج تابلوهای تبلیغاتی تبلیغاتی سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر

چندثانیه نوشت: عکسی از یک بنر درباره نحوه پوشش دانشجویان در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شده است.

بنر در ورودی دانشگاه تربیت مدرس در تهران نصب شده است.

دیگر خبرها

  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • بنر ضوابط پوشش دانشجویان ایران دوباره به دانشگاه برگشت | تصویر
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز