Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین البرز:مدیران واحد صنعتی «فراگستر بیستون» که اواسط امسال به دلیل مشکلات پیش آمده در معرض تعطیلی قرار گرفته بود با حضور در دادگستری شهرستان اشتهارد با اهدای لوح یادبود مراتب تشکر خود را از تلاش‌های علی بستامی، رئیس دادگستری و حسن علایی، دادستان شهرستان اشتهارد در حمایت جدی و عملی از تولید اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی بستامی، رئیس دادگستری اشتهارد با اشاره به پیگیری قضایی در این شهرستان برای حل مشکلات واحد صنعتی «فراگستر بیستون» در آبان ماه گفت: این شرکت با سابقه بیش از دو دهه فعالیت در صنعت انتقال نیرو در کشور، دارای دو مجموعه در شهرک صنعتی اشتهارد است که توانسته ضمن صادرات دکل‌های تلسکوپی به کشورهای اوگاندا، سریلانکا و عراق و متعاقبا ارزآوری قابل قبول برای کشور، برای 200 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کند.

وی افزود: مواد اولیه لازم جهت تولیدات این واحد صنعتی، ورق‌های تولیدی شرکت مجتمع فولاد است که مطابق سهمیه، سال‌ها در اختیار این شرکت قرار می‌گرفت ولی پس از قطع ناگهانی کد بورسی و عدم تحویل مواد اولیه، حدود 10ماه ظرفیت تولید کارخانه تا 50درصد کاهش یافت و متعاقبا پروژه‌های صادراتی نیز با مشکلات عدیده‌ای رو به رو شده بود.

بستامی با اشاره به اینکه در شرایط پیش آمده، خطر توقف خط تولید و تعدیل نیرو دور از انتظار نبود، بیان کرد: مدیران این کارخانه با حضور در دادگستری شهرستان اشتهارد مشکلات خود را با دستگاه قضایی در میان گذاشتند که در راستای رفع موانع تولید، دادگستری به این موضوع ورود کرد.

 وی ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر دادگستری شهرستان اشتهارد در کمتر از دو ماه رفع مسدودی از کدبورسی این کارخانه انجام شد و هم اکنون این کارخانه پس از حل شدن موانع تولید توانسته است دو پروژه جدید در عراق را تحویل بگیرد که هر کدام از این پروژه ها بالای هزار تن سفارش کار دارند و پروژه‌های سوم و چهارم نیز در حال عقد قرارداد است.

رئیس دادگستری اشتهارد با اشاره اینکه مدیر این کارخانه در دیدار اخیر با وی و دادستان این حوزه قضایی از برنامه این شرکت برای افزایش نیروی کار در آینده نزدیک خبر داده  گفت: این موضوع نشان داد که ورود جهادی مسئولان می‌تواند مشکلات واحدهای تولیدی را برطرف کند؛ دادگستری شهرستان اشتهارد نهایت تلاش خود را برای حمایت از تولید کنندگان همچون گذشته به کار خواهد بست.

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: البرز کارخانه اشتهارد دادگستری شهرستان اشتهارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک

مسجدی در این سفر در جریان مشکلات جاده مواصلاتی سیریک – جاسک نیز قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از توقفگاه نگهداری بیش از ۱۰۷ خودروی بدون صاحب و پیگیری، در خصوص نحوه آزادسازی این خودرو‌ها گفتگو کرد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با حضور در مسجد صاحب الزمان (عج) به مشکلات بیش از ۲۰ تن از مردم شهرستان سیریک در حوزه پرورش میگو، تصفیه آب و زمین‌های ملی رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • میامی نیازمند ایجاد کارخانه‌های فرآوری/ مسئولان به فکر باشند
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • رسیدگی به ۳۴۰۰ پرونده بافت فرسوده در اردبیل
  • تعطیلی دو روزه، بهره‌وری نیروی کار را افزایش می‌دهد/ثبت ۲۸ هزار فرصت شغلی در سامانه ملی
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۴۰ درصد افزایش خواهد یافت
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار