Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر علمی کنگره پژوهشی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: سومین کنگره پژوهشی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به صورت رویداد آنلاین برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سـومین کنگره پژوهشـی دانشـجویان دانشـگاه علوم پزشـکی هرمزگان بعنوان یک رویداد کشوری، با هدف اعتلای دانش علوم پزشکی در بین دانشجویان و دانش پژوهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این کنگره پنل‌هایی با موضوعات موانع اجرای طرح‌های تحقیقاتی و محدودیت‌های انتشار بین المللی یافته‌های علمی برای پژوهشگران ایرانی، درمان‌های کووید ۱۹ مبتنی بر نانوذرات، بررسی میزان شیوع آسیب‌های شریانی و ... برگزار شد.

برگزاری کارگاه آشنایی با ایندکس‌ها و نحوه انتخاب مجلات معتبر در حوزه علوم پزشکی بعنوان برنامه جانبی کنگره می‌باشد که توسط دکتر عباس فراهانی دکتری تخصصی باکتری شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جمله برنامه‌های این کنگره بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان کنگره پژوهشی دانشجویی رویداد آنلاین علوم پزشکی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود