Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری از آبرسانی آب شرب ۷۷ روستای استان به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه خبر داد. - اخبار استانها -

هوشنگ فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به آبرسانی شرب 77 روستای چهارمحال و بختیاری به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان به ریاست فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و دبیری سازمان بسیج سازندگی استان در راستای همگرایی و هم افزایی دستگاه‌های مختلف برای خدمت به محرومان استان تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری، مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی را از رسالت‌های این قرارگاه خواند و افزود: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در عرصه‌های تخصصی آبرسانی روستایی، راه روستایی، حاشیه‌نشینی شهری، ساخت مسکن، اشتغال و امنیت غذایی طرح‌های محرومیت‌زدایی اجرا می‌کند.

فولادی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این قرارگاه در استان با حضور سردار حسن حسن زاده، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، اظهار کرد: این جلسه با محوریت آبرسانی شرب به روستاهای استان با حضور مدیرکل آبفا، نماینده معاونت عمرانی استانداری، مسئول و کارشناسان بسیج سازندگی و نمایندگان دستگاه‌های متولی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به 17 هزار روستا را در کشور متعهد شده است که در مرحله نخست 10 هزار روستا را آبرسانی می‌کند، ادامه داد: سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد 77 روستا است که در مرحله اول 44 روستا آبرسانی می‌شوند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی شرق کشور را افتتاح کرد/ آبرسانی ارتش به 18 روستای محروم ‌هیرمند‌آبرسانی به 21 روستای محروم شهربابک آغاز شداستاندار بوشهر: آبرسانی به 173 روستاهای محروم استان بوشهر آغاز شد

فولادی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا به زودی عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای شهرستان خانمیرزا تحت اشراف این قرارگاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/7540/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی استان استان چهارمحال و بختیاری قرارگاه امام حسن مجتبی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل جهاد کشاورزی استان گفت:همزمان با سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به بخش ناغان در شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.
حسین برزگر افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است
وی ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان ۴ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.
مدیر کل جهاد کشاورزی استان با اعلام اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار