Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای انجمن معدن ایران از غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران در نمایشگاه صنعت و معدن زاهدان بازدید کردند. - اخبار بازار -

به گزارش مس پرس،‌ در این بازدید «دکتر عطایی پور»، رئیس دانشکده معدن دانشگاه امیر کبیر و عضو هیات مدیره انجمن معدن ایران، «دکتر افضل» استاد دانشگاه آزاد و عضو هیات مدیره انجمن معدن ایران و «مهندس اردوبادی» عضو هیأت مدیره انجمن معدن ایران از دستاوردهای شرکت ملی صنایع مس ایران بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در فرآیند این بازدید، اعضای هیات مدیره انجمن معدن ایران از دستاورد‌های مجتمع های مس سرچشمه، شهربابک و سونگون مطلع شده و با ظرفیت های استخراج، فرآوری و تولیدات مس هر مجتمع آشنا شدند.
نکته حائز اهمیت در این بین، اطلاع از نقش مجتمع‌های شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان یکی از پیشگامان پیشرفت ایران در سال جاری بود که با استقبال اعضای انجمن معدن مواجه شد.
در بخشی دیگر از این بازدید نیز دستاوردهای مدیریت آموزش شرکت مس در بخش های واقعیت افزوده و آموزش های مجازی مورد بازدید اعضا قرار گرفت که به اذعان حضار به عنوان خدمتی نوآورانه و پیشگامانه در عرصه صنعت شناخته شده و می تواند سرمشق دیگر مجتمع های صنعتی باشد.
همچنین این بازدید زمینه آشنایی بیشتر اعضا را با شرکت های تابعه شرکت ملی مس همچون «کانی مس»، «هلدینگ سرمایه گذاری سرچشمه» و «شرکت خدمات بازرگانی و فلزات غیرآهنی» فراهم نموده و خدمات پیشگامانه این مجموعه ها را به معرض نمایش درآورد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت ملی صنایع مس ایران انجمن معدن ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)

ایسنا/اردبیل ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود که استان اردبیل هم در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

غرفه استان اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در سالن شماره ۴۱ مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و غرفه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اردبیل هم در سالن شماره ۳۵ مرکز نمایشگاه‌ها میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!