Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست کاروان راهیان‌نور که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: برخی از اقدامات دفاع مقدس مختص استان قزوین است و ما اگر نتوانیم به درستی رشات‌های دفاع مقدس را بیان کنیم دیگران دست پیش می‌گیرند و چه بسا روایت را وارونه جلوه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به اقدامات شهید شالباف در عملیات‌های دفاع مقدس اذعان کرد: استان قزوین در زمان دفاع مقدس نه تنها خط شکن خیبر بود بلکه در پشتیبانی نیز حضور مؤثر و فعال داشت.

وی افزود: امروز ما موظفیم تا زمانی که یادگاران دفاع مقدس در قید حیات هستند خاطرات را به شکل اصلی خود مطرح کنیم.

این مسئول عنوان کرد: در اردوی مجازی راهیان نور دانش آموزی که در سه روز متوالی برگزار شد ما شاهد حضور گسترده دانش‌آموزان در این اردو بودیم.

وی ادامه داد: بیش از ۵۱ هزار نفر برای شرکت در اردوی راهیان نور در کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی عضو شدند و بیش از ۳ میلیون نفر از برنامه‌های مجازی این کانال بازدید داشتند که این آمار گفته ما نیست اطلاعاتی است که در سیستم فضای مجازی ثبت شده است.

این مسئول ابراز کرد: ما از هیچ تلاش برای برگزاری اردوی راهیان نور کوتاهی نمی‌کنیم و نیروهای ما مدت‌هاست که برای فراهم کردن شرایط مناسب اسکان در مناطق حاضر شدند.

وی در پایان گفت: در راستای اجرای برنامه راهیان‌نور و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما مطیع امر ستاد ملی و استانی راهیان‌نور هستیم.

کد خبر 5432546

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه صاحب الامر قزوین اردوهای راهیان نور قزوین ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا تبریز واکسن کرونا بارش برف گرگان همدان شیراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز بارش باران عکس استانها راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد