Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@08:26:43 GMT

احتمال افزايش قيمت بليت سينما براي سال 1401

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۴۴۷۶۷۷

خبرگزاری آریا-مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم از احتمال افزایش قیمت بلیت سینما خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم با بیان اینکه شنبه جلسه تصویب قیمت نهایی بلیت سینما برای سال 1401 است گفت: شورای صنفی نمایش در ماه‌های اخیر درخواست افزایش قیمت بلیت سینما را به ما داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر سال با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سال جدید، موضوع قیمت بلیت سینما‌ها مطرح می‌شود. در سال‌های قبل عموماً شاهد افزایش قیمت بلیت‌های سینما بودیم و امسال نیز علاقمندان سینما پیگیر این موضوع‌اند که آیا قیمت بلیت سینما‌ها افزایش پیدا می‌کند یا خیر.
به‌تازگی یکی از اعضای شورای صنفی نمایش گفته که چرا نباید قیمت بلیت سینما‌ها افزایش پیدا کند زمانی که قیمت دیگر اقلام و کالا‌ها و خدمات افزایش می‌یابد؟ رئیس شورای صنفی نمایش، اما در گفت‌وگویی از متعادل شدن قیمت بلیت‌ها خبر داده است که دقیقاً معلوم نیست منظور وی از متعادل شدن چیست؟
محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی درباره قیمت نهایی بلیت‌ها گفت: قیمت نهایی بلیت سینما برای سال آتی در جلسه شنبه که با اعضای صنوف مربوطه انجام خواهد شد، اعلام می‌شود.
او در واکنش به متعادل شدن قیمت بلیت‌ها بیان کرد: شورای صنفی نمایش در ماه‌های قبل درخواست افزایش قیمت بلیت را به ما داده بودند، اما این عبارت که «قیمت متعادل می‌شود» به چه معنایی است را باید این شورا توضیح بدهد.
امسال بخاطر اکران فیلم‌ها بصورت نصف ظرفیت سینما‌ها شاهد افزایش قیمت بلیت بودیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قیمت بلیت سینما شورای صنفی نمایش افزایش قیمت بلیت قیمت بلیت سینما سینما ها بلیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!

آفتاب‌‌نیوز :

حسین مهکام که اسفند سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته ساخت و به تازگی پروانه نمایش آن را گرفته است. «عینک قرمز» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته ساخته شده و جزئیات دقیقی از این فیلم منتشر نشده است.

در برخی خبر‌ها حامد بهداد به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، با این تاکید که «عینک قرمز» یکی از کمدی‌های تولیدی این روز‌های سینما است. مهکام پیش‌تر بجز «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز ساخته بود.

علاه براین فیلم، «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان نیز پروانه نمایش گرفته است تا فهرست کمدی‌های اماده اکران تکمیل‌تر شود. پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت