Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مظفر مهری خادمی سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان معرفی و از خدمات بیش از سه سال مدیرکلی محمودرضا امیاری تقدیر شد.

با حضور بنیامین شکوه فر معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان، بهنام محمودی دستیار ویژه و مشاور وزیر ورزش و جوانان، خسرو قمری مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و علی رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در محل سالن کنفرانس دانشگاه آزاد بندرعباس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمود رضا امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان از حمایت های کسانی که در طول نزدیک به سه سال ونیم ایشان را برای پویایی ورزش استان کمک کردند تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه روزی که به استان هرمزگان آمدم تنها هدفم اعتلای ورزش این استان بود و در حد توان خودم در بحث زیرساخت های ورزش و جوانان گام برداشتم و اگر کسی دلخوری یا کدورتی از بنده دارد حلال کند، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که وزارت ورزش و جوانان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس برای مدیر کلی شخصی را انتخاب کرده اند که واقعا لیاقتش را دارد و شک ندارم که ایشان می تواند موفق کار کند و حتی بهتر از من برای ورزش هرمزگان گام های بلند تری بردارد.

مظفر مهری خادمی، سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان از اعتماد وزیر ورزش وجوانان، معاون امور استان ها ، استاندارد و مجمع نمایندگان بابت انتخابم تشکر می کنم و امیدوارم که جواب این اعتماد را به خوبی بدهم.

وی اظهار کرد: تمام تلاش من این خواهد بود که علاوه بر زیر ساخت های ورزشی در تمامی امورات ورزش گام های بلندی بر داریم و در کمتر از یک سال خدماتی خوب و ارزشمندی برای ورزش استان انجام خواهیم داد. 

شکوه فر، معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان هم گفت: با تغییر دولت ها اتفاقی که می افتد این است که برخی از مدیران کل هم تغییر می کند و در این استان هم بعد از شش ماه از دولت جدید امروز شاهد رفتن مدیرکل سابق ورزش و معرفی سرپرست جدید اداره کل ورزش وجوانان هستیم.

وی بیان کرد: عملکرد امیاری مدیرکل ورزش وجوانان هرمزگان در طول این سه سال بسیار خوب است و در بحث سرانه ورزش استان هرمزگان هم سطح سرانه ملی است.

معاون امور حقوقی، مجلس وهماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: مشکلات ورزش این استان حل نخواهد شد مگر این که سرپرست جدید اداره کل ورزش و استان کاملا پای کار باشد و دغدغه ورزش تمام استان داشته باشد به همین منظور فردی را انتخاب کردیم که از دل ورزش استان است و سابقه بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد و امیدوارم که خادمی بتواند تا حدود زیادی مشکلات ورزش استان را مرتفع سازد. رئوفی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان هم بیان داشت: من بعد از این که به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی انتخاب شدم اولین دستگاهی که مورد بازدید و ارزیابی قرار دادم زیرا ورزش و جوانان بسیار برایم ارزشمند است. 

وی بیان کرد: نگاه نوجوانان و جوانان ما به نخبگان ورزشی است پس ما هم باید تا جایی که می توانیم از حوزه ورزش حمایت کنیم و بنده تا زمانی که هستم از ورزش هرمزگان حمایت خواهیم کرد. رئوفی اظهار داشت : امیدواریم که سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان بتوانند جوابگو خواسته های به حق ورزشکاران باشد.

شکوه فر از تلاش های چند ساله امیاری مدیرکل سابق ورزش و جوانان هرمزگان هم تقدیر کرد و ایشان را فردی دلسوز و پرتلاش در حوزه ورزش و جوانان دانست. 

به گزارش ایسنا، عطرافشانی و غبارروبی گلزارشهدای بندرعباس ، دیدار با استاندار هرمزگان ، سفر به شهرستان های میناب، رودان جهت بازدید از اماکن و فضاهای ورزشی ازجمله برنامه های سفر یک روزه  شکوه فر معاون وزیر ورزش و جوانان به استان هرمزگان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان امور استان های وزارت ورزش و جوانان سرپرست جدید اداره کل ورزش اداره کل ورزش و جوانان ورزش و جوانان هرمزگان ورزش استان معاون امور شکوه فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است

ایسنا/هرمزگان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت و همگرایی جامعه اهل سنت و تشیع است که این مهم در آینده هم تقویت خواهد شد.

احسان کامرانی امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران برگزار شد، با اشاره به نقش وحدت در ایجاد تمدن نوین اسلامی، عنوان کرد: استان هرمزگان از دیرباز تاکنون شاهد وحدت بی‌نظیری میان برادران اهل سنت و تشیع است‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تمدن نوین اسلامی را افتخاری برای مسلمانان دانست و اظهار کرد: مسلمانان تا قرن ششم و هفتم در جهان سرآمد و دارای تمدن نوینی بودند که ریشه اصلی آن موفقیت وحدت بود.

وی تاکید کرد: وحدت فقط این نیست که بر زبان جاری شود بلکه این جلسات و همایش‌ها و مناظراتی که برگزار می‌شود را می‌توان در راستای تقویت وحدت خلاصه کرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • نمایش توانمندی صادراتی اردبیل در نمایشگاه اکسپوی ایران
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو