Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، هیکل العاشوری که هدایت تیم تونس را در جام تختی برعهده دارد روز پنجشنبه در حاشیه این پیکارها و در خصوص حضور تیمش در اهواز اظهار داشت: این برای اولین بار است که به ایران می‌آیم. استقبال خوبی از تیم ما به عمل آمد.

وی در مورد اینکه تیمش خود را برای شرکت در چه مسابقه‌ای آماده می‌کند، تصریح کرد: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آفریقا و حوزه دریای مدیترانه و همچنین رقابت‌های کشورهای عربی آماده می‌شویم تا رفته رفته تیم را برای المپیک ببندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العاشوری که در میان وزن حریف حبیب اخلاقی و سامان طهماسبی دو کشتی‌گیر مدعی کشورمان بوده و با هر دو مبارزه کرده است، در خصوص اینکه چرا تنها با سه کشتی‌گیر در جام تختی شرکت کرده‌اند، تاکید کرد: از لحظه‌ای که به ما اطلاع دادند فاصله زمانی کم بود و تغییراتی در فداسیون‌مان داشتیم به همین دلیل نتوانسیم تیم کاملی را برای حضور در این رقابت‌ها جمع و جور کنیم اما مسابقه خوبی بود و هم میزبانی ایرانی‌ها خوب بود. امیدوار هستم که در دوره‌های بعدی بتوانیم با تیم کامل در هر دو رشته آزاد و فرنگی در جام تختی شرکت کنیم.

وی ادامه داد: فدراسیون تونس باید در این خصوص نکات لازم را بگوید. ما در کشتی خوب هستیم و بهتر هم خواهیم شد. دیدگاه‌مان جهانی است و با همین دیدگاه به مسابقات جهانی نگاه می‌کنیم و به دنبال نتیجه هستیم.

این مربی که در سه دوره بازی‌های المپیک کشتی گرفته، کشتی ایران را در سطح جهانی عنوان کرد و گفت: کشتی ایران در سطح المپیک است و ما به آن به عنوان دانشگاه نگاه می‌کنیم. هر چه بیشتر با ایران ارتباط داشته باشیم و این کشتی سطحِ جهانی را نگاه کنیم  بیشتر پیشرفت می‌کنیم. باید با چنین کشورهایی در ارتباط باشیم.

العاشوری که با حبیب اخلاقی قهرمان سابق کشتی جهان و مربی پیشین تیم ملی دوستی دارد، از میزبانی اهواز و برخورد خوب مردم جنوب ایران نیز قدردانی کرد و افزود: اینجا اصلا احساس غریبی نمی‌کنیم. برخورد بسیار خوبی از مردم اهواز دیدیم، آنها با ما هم زبان هستند و خیلی از آنها حتی به هتل محل اقامت آمده و ما را به خانه‌شان دعوت می‌کردند، ولی ما برای مسابقه آمده‌ایم. از برخورد آنها در اهواز با تیم تونس غافلگیر شدیم و امیدوار هستیم که ارتباط مان با کشتی ایران بیشتر شود.

مربی تیم ملی تونس در خاتمه گفت: از فدراسیون کشتی ایران و علیرضا دبیر تشکر می‌کنم و امیدوار حضورمان در جام تختی شروع رفت و آمد بیشتر شده و به زودی تیم‌های ایرانی را نیز در تونس ببینیم.

اتحادیه جهانی کشتی امسال یکی از مسابقات رنکینگ دار را به کشور تونس واگذار کرد. برهمین اساس آخرین سری از این نوع مسابقات  قرار است در قاره آفریقا و به میزبانی تونس برگزار شود. زمان برگزاری این پیکارها روزهای ۲۳ تا ۲۶ تیر (۱۴ تا ۱۷ ژوئیه) است.

برچسب‌ها قاره آفریقا اتحادیه جهانی کشتی اهواز علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاره آفریقا اتحادیه جهانی کشتی اهواز قاره آفریقا اتحادیه جهانی کشتی اهواز علیرضا دبیر جام تختی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • نیکولاس جکسون: امسال موقعیت‌های زیادی را از دست دادم؛ امیدوارم فصل آینده بهتر کار کنم
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی