Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، با پایان روند داوری هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و پس از بررسی نتایج داوری تخصصی مقالات در کمیته علمی کنفرانس، ۶۷ مقاله پذیرفته شد که از میان آنها ۳۶ مقاله در نشست‌های تخصصی، به‌طور آنلاین ارائه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش نگاه ویژه کنفرانس امسال با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مقالات مربوط به موضوع «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد»، یعنی تحقیقاتی که به حل مسائل واقعی روز بپردازند، داوری خواهند شد.

به گفته حامد نصیری معاون پژوهش بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بنیاد علاوه بر مشارکت در روند برگزاری هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» و کمک به کمیته اجرایی آن در داوری و انتخاب مقالات، با حمایت از مقالات برتر در حوزه «بازی‌های رایانه‌ای؛ رویکرد مبتنی بر شواهد» جوایز ویژه این بخش را به منتخبان اهدا می‌کند.

مجموعه مقالات منتخب بخش ویژه این کنفرانس نیز در قالب کتاب، از سوی انتشارات بنیاد منتشر خواهند شد.

در راستای تعامل و مشارکت بنیاد با کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» به تازگی مقالات برگزیده ششمین دوره این کنفرانس با محور کودکان و بازی‌های دیجیتال که سال گذشته به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد، به همت انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به چاپ رسیده است.

هفتمین کنفرانس بین‌المللی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» پنجم و ششم اسفند، به دلیل شرایط کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به‌طور آنلاین برگزار می‌شود. این رویداد به‌طور زنده در نشانی aparat.com/uicvgame/live پخش خواهد شد.

مقالات کنفرانس به‌طور آنلاین در نشست‌های تخصصی در بستر اسکای‌روم ارائه می‌شوند و شرکت در نشست‌ها برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

برنامه کامل روند برگزاری این رویداد و جزئیات ارائه مقالات از طریق https://cgco2022.ui.ac.ir/fa/news.php?rid=97 قابل مشاهده است.

کد خبر 5432477 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حامد نصیری بنیاد ملی بازی های رایانه ای دانشگاه اصفهان معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی تازه های نشر انقلاب اسلامی ایران تجدید چاپ انتشارات سوره مهر معرفی نشریات حوزه هنری دفاع مقدس نقد کتاب بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی بنیاد ملی بازی های رایانه ای هفتمین کنفرانس بین المللی فرصت ها و چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: با آغاز دور جدید سفر عمره پس از توقف چند ساله، با مساعدت نمایندگی ولی‌فقیه، دو کاروان از اعضای بنیاد نخبگان دانشجویان و اعضای هیئت علمی، امروز اعزام خواهند شد که امیدوارم این سفر آغاز جریان ارزشمند اعزام دانشجویان به عمره باشد.

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تشرف دانشجویان به سفر عتبات و عالیات اظهار کرد: اعزام‌های اصلی پس از پایان زمان حج واجب و آغاز فصل عمره و با توافق کشور میزبان صورت خواهد گرفت، در این مرحله مشخص خواهد شد که چه تعداد سهمیه برای اعزام دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رستمی با بیان اینکه این سفر توفیق بزرگی است که نصیب دانشجویان شده است، عنوان کرد: تعداد تقاضا برای سفر به عتبات بسیار بالاست و انتخاب این دانشجویان نشان از توفیق ویژه‌ آنها دارد، دانشجویان باید قدر این لحظات ذی قیمت را بدانند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • تاریخ سفر گروسی به ایران مشخص شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد