Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و کشف مقدار ۱۴۶۷ گرم انواع موادمخدر و پلمپ ۴۱ اتاقک و انهدام دو حلقه چاه نگهداری مواد مخدر در یکی از نقاط آلوده شهرستان پیشوا خبر داد.

سرهنگ مصطفی علیزاده ظهر امروز پنجشنبه پنجم اسفند ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر ، با برنامه ریزی قبلی موضوع در دستور کار پلیس شرق استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: در این عملیات مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به شناسایی و دستگیری سه عامل تهیه و توزیع مواد مخدر شدند.
 
وی خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای این عاملان افیونی یک کیلو و ۴۶۲ گرم مواد مخدر ، آلات استعمال و دستگاه‌های توزین مواد مخدر کشف و تعداد ۴۱ اتاقک محل استعمال مواد مخدر پلمب و مالکان این امکنه تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند.
 
 علیزاده با اشاره به تداوم اجرای این طرح از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی که همواره با هدف سودجوئی های خود سعی در آلوده کردن جوانان جامعه به مواد مخدر را دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ستاد مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۴۴۷۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر